مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد:

پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال وام به ایثارگران سیل زدگان لرستان

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد از پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران سیل زده طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اسلام کریمی، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد از پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران سیل زده طی هفته گذشته خبر داد.

 کریمی از ارائه تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران سیل زده در استان لرستان خبر داد و گفت: در پی سفر معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان لرستان، موضوع پرداخت وام به ایثارگران در دستور کار قرار گرفت و پس از تأیید ستاد مدیریت استان و ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید این مهم عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از ستاد مدیریت بحران استان، تعداد ۴۶۶ نفر از ایثارگران آسیب دیده در حادثه سیل تقاضا دریافت وام از این صندوق را داشتند که تاکنون موفق به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این عزیزان شده ایم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد افزود: این مبلغ در سه مرحله و در قالب ۲۳۰ فقره وام طی هفته گذشته پرداخت شده و تلاش می‌کنیم تا طی روزهای آینده ایثارگران باقی مانده نیز از این تسهیلات بهره مند گردند.

کریمی تاکید کرد: روند پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ایثارگران سیل زده در سایر استان‌ها نیز بر اساس گزارش‌های دریافتی از ستاد مدیریت بحران استان‌ها و تأیید ستاد مدیریت بحران بنیاد شهید ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ر

 بیش از ۴۰ میلیارد ریال وام به ایثارگران سیل زده لرستان پرداخت شد

برچسب ها: تسهیلات ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار