رهبر شیعیان بحرین عنوان کرد؛

دغدغه جمهوری اسلامی ایران، دغدغه جهان اسلام است/ایران برای پیروزی جهان اسلام و مقابله با زورگویی آمریکا در حال فداکاری است

شیخ عیشی قاسم گفت: دغدغه امروز جمهوری اسلامی تنها برای کشور خود نیست و دغدغه جهان اسلام را دارد و قطعا در این راه پیروز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین ظهر امروز در نشست بررسی مسائل بحرین که در دانشگاه قم برگزار شد،گفت: نور ایمان انسان را به سمت سازندگی دنیا و خلاقیت جهت خدمت به مردم هدایت می‌کند و باید در دانشگاه کنار علم به موضوع ایمان نیز توجه ویژه شود.

وی افزود: علم به انسان قدرت می‌دهد که شرایط را تغییر دهد، ولی اگر این علم در کنار ایمان نباشد، به انسان ضرر می‌رسانند؛ علم و ایمان باید در کنار هم باشند تا باعث سازندگی شود و در دانشگاه قم ایمان و علم در کنار یکدیگر است و این بسیار ارزشمند است.

رهبر شیعیان بحرین عنوان کرد: آمریکا امروز با تمام جهالت و دشمنی می‌خواهد در هر عقلی، قلبی و تفکری حضور داشته باشد و در مقابل آن یک جمهوری مبارک به نام جمهوری اسلامی ایرانی قرار دارد که نه با زورگویی بلکه با اخلاص و بشر دوستی می‌خواهد بر قلب‌ها، عقل‌ها و افکار نفوذ پیدا کند و این یک جنگ تمام عیار است.

وی ادامه داد: ایران تصویر رحمت خداوند و قرآن است و امروز نقش مهمی در جهان اسلام دارد و اقدامات جمهوری اسلامی برای تمام جهان اثر بخش است؛ ایران برای پیروزی جهان اسلام و مقابله با زورگویی آمریکا در حال فداکاری است و هزینه این فداکاری را می‌دهد.

شیخ عیسی قاسم بیان کرد: با قدرتی که جمهوری اسلامی ایران دارد و با وجود رهبری عالم و مقتد در راس این کشور، هیچ نگرانی بابت مرز‌ها و امنیت ایران وجود نخواهد داشت و دغدغه امروز جمهوری اسلامی تنها برای کشور خود نیست و دغدغه جهان اسلام را دارد.

شیخ عیسی قاسم اشاره کرد: دانشگاهیان و اساتید دانشگاه مردان موثر در جنگ برابر سلطه امریکا هستند و اقدامات آنان بسیار ارزشمند است و امیدواریم جمهوری اسلامی در این جنگ به پیروی کامل برسد که پیروزی انقلاب اسلامی، در کل جهان اثر بخش است.

انتهای پیام/ح

دغدغه جمهوری اسلامی ایران، دغدغه جهان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار