صالحی امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ نمی‌تواند از اعتبار آمریکا در نظام سیاسی جهان دفاع کند

وزیر سابق فرهنگ با بیان اینکه باند ترامپ لیاقت اداره آمریکا را ندارد، گفت: نمی‌تواند از اعتبار آمریکا در نظام سیاسی جهان دفاع کند.

ترامپ نمی‌تواند از اعتبار آمریکا در نظام سیاسی جهان دفاع کندسیدرضا صالحی امیری، فعال سیاسی و وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان تحریم‌های اخیر آمریکا آخرین پرده از نقابی بود که باند ترامپ کنار زد، اظهار کرد: آمریکایی‌ها به پایان خط رسیدند و این نوعی بن بست آنان در عرصه سیاست خارجی است.

وی با بیان اینکه آمریکا از نوع استراتژی‌های ایران عاجز و دچار یک نوع اختشاش فکری و افسارگسیختگی شده است، ادامه داد: باند ترامپ لیاقت اداره آمریکا را ندارد و نمی‌تواند از اعتبار آمریکا در نظام سیاسی جهان دفاع کند.

صالحی امیری درباره عملکرد اقتصادی دولت گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و در این شرایط، همه چیز با یک تصویر جدیدی باید دیده شود.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مهمترین نیاز شرایط فعلی همدلی، انسجام و وفاق ملی زیر چتر مقام معظم رهبری است، یادآور شد: در شرایط فعلی همه حاشیه‌ها باید کنار زده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار