مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد؛

قم پایلوت تحقق «شهر سبز»/ توسعه ساختمان‌های سبز در قم مورد بررسی قرار می گیرد

موسوی گفت:مردم و مسئولان برای دستیابی به شهر سبز و محیط زیست پاک و سالم باید عزم و اراده جدی و اعتقادی راسخ داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛سید رضا موسوی مشکینی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در نشست بررسی راهکار‌های توسعه ساختمان‌های سبز در قم گفت: کلانشهر قم با توجه به جایگاه علمی، سیاسی و معنوی به عنوان پایلوت «شهر سبز» مطرح شده است و همه باید برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه باید با برنامه ریزی درست و جامع، تخصیص اعتبارات لازم و هماهنگی و مشارکت همگانی در راستای بهبود وضعیت محیط زیست گام برداریم،یادآورشد:باید طرح و برنامه مشخص برای توسعه ساختمان‌های سبز در قم تدوین و ارائه شود.

وی بر ضرورت سیاستگزاری واحد در حوزه محیط زیست در مدیریت شهری تأکید کرد و افزود:برای دستیابی به شاخص‌ها و مؤلفه‌های شهر سبز و برخورداری از محیط زیست پاک و سالم، همه مردم و مسئولان باید عزم و اراده جدی و اعتقادی راسخ داشته باشند، زیرا بدون دغدغه جدی نسبت به محیط زیست این مسأله تحقق نمی‌پذیرد.

وی در پایان لزوم اخذ مجوز از کارگروه آمایش استان قم را نیز مورد توجه قرار داد ویادآورشد: دستگاه‌های اجرایی باید هرکدام نحوه همراهی و همکاری خود در جهت تحقق شهر سبز به ویژه توسعه ساختمان‌های سبز در قم را کاملا مشخص کرده تا بتوانیم اقدامات بعدی را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/ح

قم پایلوت تحقق «شهر سبز»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار