اخبارحوادث استان مرکزی، در دهم تیرماه ۹۸؛

کشف ۲۱ تن ادوات ریلی سرقتی / دستگیری ۱۹ سارق با ۳۲ فقره سرقت در استان مرکزی/دستگیری ۲۷ سارق در محلات/ بازهم پلیس امین و بازگرداندن اموال به صاحبش

مهم‌ترین حوادث امروز، دهم تیرماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۱ تن ادوات ریلی سرقتی / بازهم پلیس امین و بازگرداندن اموال به صاحبشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است.

کشف ۲۱ تن ادوات ریلی سرقتی

سرگرد امید منتظر رئیس پلیس راه آهن اراک از کشف ۲۱ تن ادوات ریلی در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون کشنده در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: این ادوات ریلی از استان خوزستان سرقت شده بود.

دستگیری ۱۹ سارق با ۳۲ فقره سرقت در استان مرکزی

سرهنگ شهرام امیریان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات‌های روز گذشته پلیس استان، ۱۹ سارق دستگیر و ۳۲ فقره انواع سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ امیریان افزود: در این عملیات‌ها ۳ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت، ۱۳ فقره سرقت منزل، مغازه و دیگر اماکن خصوصی، ۶ فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو و ... کشف شد

دستگیری ۲۷ سارق در محلات

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان محلات از کشف ۳۳ فقره انواع سرقت در عملیات‌های پلیس این شهرستان در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: ۲۷ سارق در ماه گذشته در عملیات‌های پلیس شهرستان دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

بازهم پلیس امین و بازگرداندن اموال به صاحبش

یکی از کارکنان ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی، بعد از پیدا کردن کیف دستی زنانه حاوی وجوه نقد و مدارک در یکی از خیابان‌های شهر اراک، آن را به صاحبش بازگرداند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.