سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به سیاهکل

در راستای حضور هفتگی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاونین استانداری در شهرستان‌ها، معاون معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به شهرستان سیاهکل سفر کرد.

سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به سیاهکلبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در راستای اجرای بخشنامه سفر مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونین استاندار به شهرستان‌ها با هدف تسریع انجام امور، تحقق مطالبات مردم و همچنین پیگیری پیشبرد اهداف دولت؛ کیمیا تنهایی در فرمانداری شهرستان سیاهکل حضور یافت.

در جریان حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به شهرستان سیاهکل موضوعاتی همچون افزایش درصد تخصیص اعتبارات عمرانی، افزایش سطح دسترسی فرمانداری سیاهکل به ابزار‌های نظارتی پروژه‌های عمرانی و نیز تبدیل وضعیت کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه مطرح شد.

همچنین در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان ضمن دیدار با چند تن از ورزشکاران مدال آور شهرستان سیاهکل، از آن‌ها تقدیر کرد.

گفتنی است در این سفر‌ها معاونین استاندار با همراهی مدیران کل ستادی استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی به صورت منظم و مستمر تا بهمن ماه سالجاری در ۱۶ شهرستان حضور پیدا می‌کنند.

برگزاری نشست‌های حمایت از رونق تولید و اشتغال، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های کلان عمرانی و اقتصادی و فرهنگی، دیدار با اقشار و اصناف و سازمان‌های مردم نهاد از مهم‌ترین برنامه‌های این سفر‌ها است.

انتهای پیام/آ

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گیلان به شهرستان سیاهکل سفر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.