وزیر راه و شهرسازی:

هدف آمریکا غارت ثروت ملت هاست/ هشیاری مردم ایران موجب عصبانیت استکبار شده است

اسلامی گفت: آمریکا به دنبال کشورگشایی و غارت ثروت ملت ها بویژه ایرانیان است.

ساقط کردن انقلاب توسط آمریکا یک پروژه همواره شکست خوردهبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سالگرد شلیک از ناو آمریکایی به پرواز شماره ۶۵۵ ایران ایر در خلیج فارس گفت: حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی ایرباس هیچ زمانی از ذهن مردمان ایران و جامعه جهانی پاک نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: آغاز مطالعات فرونشست زمین در ۹ فرودگاه بزرگ کشور


وی با اشاره به اینکه آمریکا به معنای واقعی جهان خوار و تروریست است، گفت: در تمامی رادار‌های مجموعه پروازی  مسیر پرواز، سرعت هواپیما و ارتفاع هواپیما نشان داده می‌شود به همین دلیل در حمله ناو آمریکایی به هواپیمایی ایرباس، ترابری و مسافری بودن آن کاملا مشخص بود، اما متأسفانه نیروی نظامی آمریکا این هواپیما را مورد حمله قرار داد و از همه بدتر آن بود که آمریکا به فرمانده این ناو مدال داد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: آمریکا به دنبال آن است که مجدد انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد و به کشورگشایی و غارت ثروت ایرانیان بپردازد، عصبانیت آن نیز  به دلیل عدم دسترسی به اهدافش است.

اسلامی اظهار کرد: کشور آمریکا سعی دارد با اعمال تحریم‌های ظالمانه  چرخ حرکت ایران را با مشکل مواجه کند و با توقف  فعالیت های تولیدی و صنعتی به اهداف شوم خود دست یابد.

وی در پایان گفت: کشور ایران هرگز اجازه نمی‌دهد که چنین اتفاقی رخ دهد و با پایداری خود همواره مسیر پیشرفت و رشد خود را طی می‌کند.  سرنوشت مردم ایران توسط خود ملت رقم می‌خورد و هرگز اجازه نمی‌دهیم که کشور آمریکا برای ایران تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

آمریکا قصد دارد چرخ تولید ایران را از چرخش بیندازد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار