رئیس حوزه هنری کردستان:

گالری مهر حوزه هنری بیجار هفته آینده افتتاح می‌شود

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از افتتاح گالری مهر حوزه هنری دفتر بیجار طی هفته آینده خبر داد.

گالری مهر حوزه هنری بیجار هفته آینده افتتاح می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،امین مرادی شامگاه دوشنبه و در جریان بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از حوزه هنری این استان اظهار داشت: در سایه حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی حوزه هنری انقلاب اسلامی فعالیت‌ها و اقداماتی خوبی را در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: حوزه هنری به عنوان یک نهاد مولود انقلاب اسلامی با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود در راستای اعتلای فرهنگ و هنر در استان کردستان تلاش می‌کند و در این راستا همراهی و اعتماد هنرمندان این استان از جمله سرمایه‌های اصلی این نهاد انقلابی است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: در راستای این اعتماد و همراهی اصحاب فرهنگ و هنر است که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه هنری در استان کردستان با حضور و همراهی خود مردم نیز همراه است و این مهم در تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های ما در استان یک امر مشهود و قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه ما در کنار تولید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی حوزه هنری از فعالیت در بخش ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی کردستان غافل نشده ایم، عنوان کرد: خوشبختانه در سایه حمایت‌های مسئولان استان و شهرستان گالری مهر حوزه هنری بیجار طی هفته آینده رسماً مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مرادی با اشاره به فعالیت سینما آزادی در شهرستان بیجار، افزود: خوشبختانه سینما آزادی در بیجار امروز به یکی از مهمترین کانون‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان تبدیل شده است و انتظار می‌رود که با بهره برداری از گالری مهر همچنان شاهد فعالیت‌های بهتر فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.

وی به پیگیری راه اندازی سینما در شهرستان سقز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سایه حمایت‌های مسئولان استان و با همراهی مسئولان موسسه بهمن سبز مقدمات راه اندازی سینما در شهرستان سقز فراهم شده و انتظار می‌رود که این مهم در آینده نزدیک کار‌های اجرایی و عملیاتی آن آغاز شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: ما در بخش تولید به ویژه حوزه کتاب نیز فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی را در دست اقدام داریم که در این راستا تا پایان سال جاری در بخش فرهنگ و مطالعات پایداری هفت عنوان کتاب چاپ و وارد بازار نشر می‌شود.

وی گفت: در کنار این مهم موضوع دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم در دستور کار قرار داشته و پیش بینی می‌شود که تا پایان سال جاری چندین عنوان دیگر از مجلدات این دانشنامه چاپ و وارد بازار نشر شود.

مرادی با اشاره به اینکه در بخش آموزش نیز حوزه هنری فعالیت‌های خوبی را در دستور کار دارد، یادآور شد: در طول سال فعالیت‌های آموزشی حوزه هنری در قالب واحد‌های تخصصی دنبال شده و در کنار این مهم و با دعوت از اساتید برجسته کشوری، کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

افتتاح گالری مهر حوزه هنری دفتر بیجار طی هفته آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.