شروع لیگ برتر فوتسال با برنامه‌ریزی دقیق / رکوردشکنی شمسایی در بازی‌های تدارکاتی

در نشست بین اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال با سرمربی تیم ملی برنامه‌های لیگ برتر تا هفته ششم رقابت‌ها برنامه ریزی و بسته شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار است از تاریخ ۱۳ تیر ماه به صورت رسمی آغاز شود و با آغاز لیگ برتر شاهد تنور داغ این مسابقات خواهیم بود. دوباره شاهد یک سری از دغدغه‌های تیم‌ها خواهیم بود که می‌گویند تیم ما به خاطر بازی‌های تیم ملی ضرر می‌بیند و بهتر است که برنامه‌های تیم ملی را تغییر دهیم و از آن طرف هم می‌بینیم که اگر بخواهیم برنامه‌های تیم ملی را تغییر دهیم با کمبود وقت برای تمرین مواجه خواهیم شد و شرکت در رقابت‌های آسیایی و جهانی سخت خواهد شد.

اما گویا امسال مسئولان کمیته فوتسال تصمیم گرفتند که تا قبل از آغاز رقابت‌های لیگ برتر، نشستی را بین اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ که متشکل از مدیران تیم‌ها لیگ برتری می‌شود، با سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کنند تا در این جلسه و هم اندیشی طوری برنامه ریزی شود که نه تیم ملی کشورمان ضرر ببیند و نه تیم‌های لیگ برتری.

 جلسه روز گذشته بسیار دقیق و منظم برگزار شد و در این جلسه برنامه‌های لیگ برتر تا هفته ششم مسابقات مشخص شده است و بعد از آن باشگاه ها، بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند تا تیم ملی بتواند در بازی‌های تدارکاتی و همچنین مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی با قدرت شرکت کند.

به غیر از این مسائل که بین مدیران تیم‌های لیگ برتری با سرمربی تیم ملی هماهنگی‌هایی صورت گرفت در بحث بعدی خود به سراغ اضافه کردن چند بازی تدارکاتی برای تیم ملی رفتند به خاطر اسطوره آقای گل جهان (وحید شمسایی) که این روز‌ها رکوردش را بازیکن تیم ملی برزیل زده است.

پس از آن که وحید شمسایی در یکی از برنامه‌های تلویزیون  شرکت کرد و خبر از رکورد شکنی فالکائو بازیکن تیم ملی برزیل را رسانه‌ای کرد و در همان برنامه اعلام کرد که به زودی برای تیم ملی به میدان خواهد رفت و با قدرت این رکورد را از دست این بازیکن برزیلی در خواهد آورد و دوباره این رکورد را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 فالکائو برزیلی در تیم ملی کشورش چند بازی کرد و توانست که رکورد وحید شمسایی را در آن بازی‌ها بزند و خودش را به عنوان آقای گل جهان معرفی کند.

حال قرار است که کمیته فوتسال ایران چند بازی تدارکاتی را برای تیم ملی در نظر بگیرد تا در آن بازی‌های تدارکاتی وحید شمسایی شرکت کند تا بتواند دوباره رکورد خود را از دست فالکائو برزیلی در بیاورد و دوباره خود را به عنوان آقای گل جهان به دنیا معرفی کند.

از خبر‌ها پیدا است که کمیته فوتسال این روز‌ها مشغول مکاتبه و مذاکره با چند تیم معتبر است تا در آن بازی‌ها وحید شمسایی بتواند با تعداد گل‌های بالا رکورد خود را حفظ کند.


بیشتر بخوانید

توپ‌های جدید لیگ برتر فوتسال تا آخر هفته وارد کشور می‌شود

بازگشت شمسایی به دنیای فوتسال برای کسب آقای گلی جهان

نشست مشترک هیئت رئیسه سازمان لیگ و کادرفنی تیم ملی فوتسال برگزار شد


انتهای پیام/

 

نشست فوتسالی ها در آغاز لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار