دعوت از مردم برای اسقبال از شهدا

استاندار قزوین و نماینده ولی فقیه در استان مردم را به حضور گسترده در آیین استقبال از پیکر پاک دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی  استاندار و حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در پیامی مشترک از مردم  شهید پرور استان دعوت کردند تا  فردا در مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده "اکبر مهدی زاده" و "محرمعلی رویتوند غیاثوند" شرکت کنند.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ الله أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/ 169)

بازگشت پیکر مطهر دو ‌تن از شهدای جاویدالاثر استان قزوین بعد از گذشت بیش از 31 سال از زمان شهادت، دل های مردم مومن استان را کربلایی کرد. عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تا کنون است و از راه‌های شکرگزاری این نعمات، بزرگداشت و تعظیم جایگاه شهیدان است.

اینجانبان بازگشت پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار، حجت‌الاسلام اکبر مهدی زاده و محرمعلی رویتوند غیاثوند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز شهیدان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده و از تمامی اقشار مردم دعوت می کنیم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند. از درگاه خدای متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با اباعبدالله الحسین(ع) را مسئلت داریم.

عبدالمحمد زاهدی                                                                                    عبدالکریم عابدینی
  استاندار قزوین                                                                     نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار