پشت پرده سیاه «چهارشنبه‌های سفید»

به تازگی تصاویری از متن مکالمه مسیح علینژاد تئوریسین پویش «آزادی‌های یواشکی» با یک دختر ۲۳ تا ۲۴ ساله جویای کار منتشر شده که نشان می دهد علینژاد برای ساخت ویدئوی کشف حجاب ۵۰۰ هزار پرداخت می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اسنادی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد مسیح علینژاد ویدئو‌های منتشر شده در قالب پویش «چهارشنبه‌های سفید» را خود طراحی و کارگردانی کرده و در قبال آن از طریق یک رابط مبالغی را به حساب اجراکنندگان این نمایش ساختگی واریز کرده است.

در تصاویر منتشر شده مکالمه یک دختر۲۳ تا ۲۴ ساله جویای کار با علینژاد را می‌بینید که از طریق فردی به نام پریسا با این عنصر ضد انقلاب در فضای مجازی چت می‌کند.

پشت پرده سیاه «چهارشنبه‌های سفید»

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این مکالمه، این افراد در قبال ۵۰۰ هزار تومان، باید ویدئویی ساختگی را براساس خواسته کارگردان این ویدئو یعنی مسیح علینژاد، تهیه و برای او ارسال کنند. اگر این فیلم شرایط لازم را داشته باشد یعنی صدای آن رسا و براساس خواسته کارگردان ساخته شده باشد به این دختران جویای کار، دستمزدی از طریق واسط پرداخت خواهد شد!

پشت پرده سیاه «چهارشنبه‌های سفید»


بیشتر بخوانید:افشاگری اولین دختر شعبده‌باز ایران از نقشه‌های مسیح علینژاد/ خیلی حرف‌ها را هنوز رو نکردم پس منتظر باش! + فیلم


گفتنی است؛ مسیح علینژاد، تئوریسین پویش «آزادی‌های یواشکی» و خبرنگار ضد انقلاب، با حمایت رسانه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی، رادیو فردا، دویچه وله و صدای آمریکا پویشی سازمان یافته به راه انداخت و پویشی با نام «چهارشنبه‌های سفید» راه اندازی کرد و در آن فراخوان کشف حجاب داد و با این جملات که «من بی حیا نیستم»، «سبک زندگی سیاه و سفید» و «مسئله ما، کرامت انسان است» تلاش کرد گروه‌هایی از زنان و دختران را در روز‌های چهارشنبه به خیابان بیاورد حالا مشخص شده بخش زیادی از تصاویر منتشر شده کاملا هماهنگ شده و در ازای پرداخت وجه تهیه شده است.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

مسیح علینژاد برای ویدئوی کشف حجاب ۵۰۰ هزار پرداخت می‌کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
معلومه این عجوزه پروژه بگیر
دیوانه قدرت و ثروت
از دختران ایران زمین
بعنوان پلی برای بالا رفتن خودش استفاده کرده و میکند
بدبخت کسی است که گول این جن بو داده را میخورد
باید به حالش گریست
که چطور این افتاب پرست را نشناخته و گول شیطانی او را خورده
سالی صدها هزار دلار به جیب میزند .این سیم ظرفشویی
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa,abbasi
۱۴:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۸
به قول یکی از بانوان کارگردان سینما و تلویزیون . این دختره ( مسیح علی‌نژاد ) واقعا چندش آوره .
آخرین اخبار