هم‌زیستی خطرناک و باورنکردنی کودک با مار غول پیکر! +فیلم

ویدئویd که کودک اندونزیایی را سرگرم تماشای کارتون با تبلت خود نشان می‌دهد در حالی که یک مار غول‌پیکر به دور بدن او حلقه‌زده است به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

همزیستی خطرناک و باورنکردنی کودک با مار غول پیکر! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که همزیستی خطرناک و باورنکردنی یک دختر خردسال اندونزیایی با یک مار غول‌پیکر را نشان می‌دهد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. این ویدئو «دیلان ماهارانی» ۳ ساله را نشان می‌دهد در حالی که روی تخت خود دراز کشیده و مشغول تماشای کارتون با تبلت خود است این مار غول‌پیکر به بدن او حلقه‌زده است.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که مار دائما به دور بدن این دختر حرکت می‌کند او با خونسردی به تماشای کارتون مشغول است. بنا به گفته پدر این کودک، دخترش از سن ۲ سالگی با این مار زندگی می‌کند. به نظر می‌رسد این مار که به شکلی وحشتناک به دور بدن این دختر پیچیده یک مار پیتون درختی باشد. اگر چه این مار ماری سمی به شمار نمی‌رود، اما ممکن است با حلقه زدن و فشردن بدن قربانی منجر به آسیب و حتی مرگ او شود.

این نخستین بار نیست که ویدئویی از بازی کودکان اندونزیایی با مار خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز ویدئویی که یک پسر خردسال اندونزیایی را در حالی که با یک مار پیتون غول‌پیکر در حیاط خانه در حال بازی نشان می‌داد خبرساز شد. در ویدئوی منتشرشده در حالی که مار سعی از دست پسر بگریزد او دائما در حالی که سر مار را می‌گرفت تلاش می‌کرد به بازی با او ادامه دهد. این در حالی است که همچنین سال پیش خبر بلعیده شده یک زن محلی اندونزیایی توسط یک مار پیتون غول پیکر کاربران اینترنت را در شوک فرو برد.


بیشتر بخوانید : بازی کودک خردسال با مار پیتون غول پیکر! +فیلم


انتهای پیام/

تفریح خطرناک کودک اندونزیایی با مار غول پیکر!

برچسب ها: مار ، کودک ، اندونزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
باور نکردنی است نمیترسه من خود خیلی میترسم
Iran (Islamic Republic of)
دو مل
۲۰:۱۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
خوشبحالش.
Germany
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۴ تير ۱۳۹۸
داره متر میزنه برای روز بلعیدنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۳ تير ۱۳۹۸
عقل که نیست جون در عذابه!!!
Japan
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اگه تو ایران بود ما دیدن صد متری مار دیوانه می شدیم

باید چنین از خشم خدا ترسید

و ماها بخاطر مار از ترس وحشت زده می شویم .
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۲۲:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
۳ تا مار بود
آخرین اخبار