شکاری با پرسپولیس به توافق رسید

مهاجم سابق ذوب آهن و روبین کازان با پرسپولیسی‌ها به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه تا روز گذشته (سه شنبه) حضور رضا شکاری، مهاجم ۲۱ ساله سابق ذوب آهن اصفهان و روبین کازان روسیه قطعی نشده بود، اما قرار است این بازیکن تا ساعتی دیگر به ساختمان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران برود تا مذاکرات نهایی را با مدیران این تیم انجام دهد.

شکاری قرار است ساعت ۱۶ همراه با مدیربرنامه اش به ساختمان باشگاه برود تا مذاکرات نهایی را با عرب انجام دهد و سپس پرسپولیسی شود. 

سرخپوشان درحال حاضر در پست مهاجم مهدی شیریفی و علی علیپور را در اختیار دارند و در صدد هستند تا با جذب رضا شکاری، یک مهاجم خارجی دیگر به خدمت بگیرند.  

شکاری ۲۱ ساله سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن اصفهان و روبین کازان روسیه دارد و در تیم ملی امید هم بازی می‌کند و امیدوار است همراه با این تیم به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن راه یابد.

لازم به ذکر است، پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند و همچنین با محمد انصاری، شایان مصلح، مهدی ترابی، بوژیدار رادوشوویچ، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و ... به توافق رسیدند تا برای حضور در لیگ نوزدهم در این تیم بمانند.

البته پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را نیز با محمدحسین کنعانی زادگان داشته اند اما حضور این بازیکن به نظر کالدرون بستگی دارد و طی ۲ روز آینده مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۷ ۱۲ تير ۱۳۹۸
مثله بقیه موارد، آخرش میفهمی هیچ پیشنهادی در کار نبوده و فقط بازار گرمی برای افزایش مبلغ قرارداد بوده..
خواهشا این دوتا باشگاه پرسپولیس و استقلال رو خصوصی کنید . تا کی میخواهید از جیب بیت المال پول های هنگفت به این بازیکنا بدید.
آخرین اخبار