دریای مازندران در سه روز گذشته ۴ قربانی گرفت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن ۴ نفر در ۳ روز گذشته در شهرستان‌های بهشهر، بابلسر، محمودآباد و عباس آباد خبر داد.

دریای مازندران در سه روز گذشته ۴ قربانی گرفتسرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۵۴: ۹  روز دوشنبه ۱۰ تیرماه مبنی بر غرق جوانی ۱۶ ساله در دریای بابلسر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، پسری ۱۶ ساله در پارکینگ دوم خارج از طرح سالم سازی دریا به علت شرایط بد هوا و طوفانی بودن دریا و همچنین توجه نکردن به اخطار‌های ناجیان و آشنا نبودن به فنون شنا در دریا غرق شد که با تلاش گروه‌های امداد و نجات تاکنون جسد وی کشف نشد.

وی گفت: در ساعت ۲۸ : ۱۰  روز سه شنبه ۱۱ تیرماه در ساحل ۱۹ شهرستان محمودآباد فردی به علت طوفانی بودن دریا و عدم توجه به هشدار ناجیان غریق در خارج از طرح سالم سازی دریا غرق شد.

سرهنگ تقدیسی از غرق جوانی ۲۱ ساله در شهرستان عباس آباد در ساعت یک و ۳۳ دقیقه بامداد روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه خبر داد و افزود: برابر گزارش پلیس این جوان ساکن کرج در خارج از طرح پلاژ دلفین در حال شنا بوده که به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق و جسد وی با تلاش گروه‌های امداد و نجات کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به غرق فردی ۳۴ ساله در ساعت ۱۸ و ۳۶ دقیقه روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه در بندرامیرآباد، گفت: این فردنیز به علت شنا در خارج از طرح سالم سازی دریا غرق شد.

سرهنگ تقدیسی با هشدار به مسافران و گردشگرانی که به استان مازندران سفر می‌کنند، گفت: شنا در دریا با شنا در استخر متفاوت است و کسانی که در دریا غرق می‌شوند، معمولا افرادی هستند که تا حدودی با فنون شنا آشنایی دارند و به علت عدم رعایت نکات ایمنی و شنا در مناطق ممنوعه دچار حادثه و غرق می‌شوند.
انتهای پیام/س
 

غرق شدن ۴ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار