طوفان نفس مردم سیستان راگرفت / ۲۱۵ نفر را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرد

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل گفت: ۲۱۵ نفر از مردم منطقه سیستان از روز سه شنبه ۱۱ تیرماه تا صبح جمعه به سبب شدت گردوغبار راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند.

طوفان نفس مردم سیستان راگرفت /  ۲۱۵ نفر را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کردرفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زابل در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۲۱۵ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از ابتدای روز سه شنبه ۱۱ تیرماه تا صبح جمعه ۱۴ تیرماه جاری روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند.

وی افزود: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.

رفعت گفت: از این تعداد ۵۰ نفر جهت ادامه درمان در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زابل بستری شدند و ۱۶۵نفر هم بصورت سرپایی از خدمات اورژانس‌های پیش بیمارستانی و بیمارستانی بهره‌مند شدند.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان صبح امروز سرعت وزش باد در ایستگاه هواشناسی زابل ۱۱۹کیلومتر بر ساعت رسید و شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به شدت کاهش داد.

انتهای پیام/ع

آلودگی هوا در سیستان 

برچسب ها: آلودگی هوا ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار