در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کشف بیش از ۸۶ کیلوگرم تریاک در مهریز/ دستگیری دو کامیون‌دار حامل تریاک در محور قم _ تهران

سرهنگ بخشنده درباره دو پرونده کشفیات موادمخدر توسط پلیس پایتخت توضیحاتی داد.

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه باموادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متهم که مدتی بود تحت نظر ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس موادمخدر قرار داشت در آخرین اقدام خود مبادرت به حمل یک محموله افیون توسط خودرو سواری پژو پارس کرده بود.

وی افزود: به صورت مرتب حرکات متهم توسط پلیس رصد می‌شد، اکیپی مرکب از پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و استان یزد با هدف دستگیری متهم به محور گذری وی اعزام شد که پس از مدتی ماموران پلیس سوژه را در محور مهریز شناسایی و نسبت به توقف و بازداشت سرنشین اقدام کردند.

سرهنگ بخشنده گفت: با جستجوی خودرو متهم مقدار ۸۶کیلو و ۵۰۰گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی با تشریح جزییات پرونده دیگری گفت: باتلاش ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب دو کامیون‌دار با نام‌های سهراب و درویش که قصد داشتند موادمخدر را وارد تهران کنند، دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۲۸۰ کیلوگرم تریاک و شیشه در هرمزگان


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: متهمان که در تاریخ نهم تیرماه با دو دستگاه کامیون کشنده فاو و دانگ فانگ در محور قم _ تهران در حرکت بودند توسط معاونت عملیات ویژه در بین راه متوقف و با رعایت مسائل قانونی بازداشت و در بازرسی از هردو خودرو مقدار ۸۳کیلو و ۵۰۰گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: پس از اعتراف متهمان به جرم خود، هر دو آن ها به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار