پربازدید‌های وبگردی شنبه ۱۵ تیر ماه؛

سردار سلیمانی به روایت مقامات آمریکایی/ روایت آماری از غصب املاک توسط پهلوی اول/ جزئیاتی جدید از ماجرای باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

سردار سلیمانی به روایت مقامات آمریکایی/ روایت آماری از غصب املاک توسط پهلوی اول/ جزئیاتی جدید از ماجرای باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی

سردار سلیمانی به روایت مقامات آمریکایی/ «فرمانده سایه‌ها» را بیشتر بشناسید + تصاویر
فرماندهان نظامی آمریکا به نقش تعیین‌کننده سردار سلیمانی در شکل‌دهی به خاورمیانه امروز اذعان دارند و ناچارا برای شخصیت او احترام قائل هستند.


تهران فقط تا ۱۰ سال دیگر آب دارد!
بر اساس اعلام بانک جهانی، سرانه مصرف آب خانگی برای کشور‌های بیابانی مانند ایران باید ۷۰ لیتر در شبانه‌روز باشد، اما اکنون این میزان ۱۵۵ لیتر است.


کسب آبرو و اعتبار بین اقوام و آشنایان / اعزام خواستگار صوری در قبال دریافت پول!
به تازگی صفحاتی در فضای مجازی در حال فعالیت هستند که خدمتی غریب و بدیع ارائه می‌دهند؛ ارسال خواستگار صوری به تمام شهرهای ایران!


روایت آماری از غصب املاک توسط پهلوی اول/ زمین‌خواری‌های رضاشاه؛ از مازندران تا خوزستان
رضاشاه در دوران سلطنت خود، بیش از هر چیز به جمع‌آوری و غصب ملک و املاک علاقه داشت.


جزئیاتی جدید از ماجرای باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی/ جاعلان حرفه‌ای با سبک تازه وارد عمل شدند!
روز گذشته خبر رسید که با تلاش حراست دانشگاه آزاد اسلامی و مراجع امنیتی و قضایی یک باند بزرگ جعل مدارک دانشگاهی در سطح کشور کشف و متلاشی شد.


پاسخی به وقاحت وهابیون و منافقین علیه اسلام و احکام فقهی / دروغ‌پردازی علیه امام خمینی درباره حکم فقهی روابط زناشویی با دختر زیر ۸ سال
گسترش اسلام ستیزی در ایران، هدف مشترک اتحاد وهابیون، سازمان منافقین و برخی عناصر داخلی برای تخریب امام خمینی و احکام و اندیشه‌های نوگرای اسلامی اوست.


روزهای سخت برانکو در الاهلی
سایت یورو اسپورت عربی از وضعیت بد تیم الاهلی عربستان که هدایت آن را برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس برعهده گرفته خبر داد.


بلایی که پیتزا بر سر کبد شما می‌آورد!
حتی اگر در تهیه پیتزا از مواد خوب و باکیفیت نیز استفاده شده باشد، به‌دلیل اینکه یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده این فست فود، پنیر پیتزا است، این غذا نمی‌تواند یک وعده غذایی سالم محسوب شود! اما چطور؟


گران‌ترین و ارزان‌ترین دانشگاه‌های دنیا را بشناسید
در این گزارش به شهریه دانشگاه‌های مختلف در کشور‌های اروپایی می‌پردازیم و قبل از آن به تفاوت دانشجویان کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و خارج از عضو این اتحادیه اشاره می‌کنیم.


کاهش چشمگیر قیمت‌ها / در کف بازار خودرو چه می‌گذرد؟
یک کارشناس بازار خودرو گفت: در حال حاضر در بازار خودرو رکود وجود دارد که انتظار رکود بدتر و کاهش بیشتری در قیمت‌ها وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.