آشنایی با مهاجم مدنظر پرسپولیس/ قاتل سرخپوشان در آسیا!

پرسپولیسی‌ها درصدد هستند تا با ایگور سرگیف ازبکستانی قرارداد ببندند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات برای تیم‌های لیگ برتری آغاز شده و باشگاه‌ها درصدد جذب بازیکنان موردنظر شان هستند تا در لیگ نوزدهم نتایج خوبی بدست آورند. استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، پدیده شهر خودرو و ... بازیکنان خوب و زیادی را به خدمت گرفتند و در صدد کسب قهرمانی هستند.

البته در این بین پرسپولیس که تا چندی پیش درصدد پیدا کردن جانشین برانکو بود، با گابریل کالدرون به توافق رسید تا این مربی هدایت سرخپوشان را برعهده بگیرد. پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند و همچنین با محمد انصاری، شایان مصلح، مهدی ترابی، بوژیدار رادوشوویچ، علیرضا بیرانوند، علی علیپور، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و ... به توافق رسیدند تا برای حضور در لیگ نوزدهم در این تیم بمانند.

پرسپولیسی‌ها برای پوشش نقاط ضعف خود در پست مهاجم، درصدد جذب ایگور سرگیف ازبکستانی هستند. این بازیکن متولد ۱۹۹۳ در تاشکند است و در تیم‌های اماراتی و ازبکستانی سابقه بازی دارد. او فصل پیش در تیم الظفره امارات به مدت یک نیم فصل عضویت داشت و در ۱۰ بازی یک گل زد، اما سپس به پاختاکور برگشت و در ۱۱ بازی که برای این تیم انجام داده موفق به زدن چهار گل شد.

او در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ که ۲ ماه پیش برگزار شد، با گل دقایق پایانی خود به پرسپولیس زمینه حذف این تیم از را در لیگ قهرمانان رقم زد. سرگیف  از سال ۲۰۱۳ نیز در تیم ملی ازبکستان حضور دارد و از افتخارات او می‌توان به کسب جام حذفی و لیگ برتر کشورش اشاره کرد. سرگیف در رده ملی سابقه گلزنی به امارات، کره شمالی، بحرین، اردن و ... دارد.

قیمت این بازیکن در ترانسفر مارکت یک میلیون و چهارصد هزار یورو اعلام شده است، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب او با رقم کمتری توافق کرده اند.


بیشتر بخوانید:

مربی دروازه بان‌های پرسپولیس معرفی شد

تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان پرسپولیس در تمرین آخر هفته

برنامه تمرینی پرسپولیسی‌ها در هفته آینده


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
محمد درویشی
۲۰:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
استقلال با بازیکنی توافق کرد تو سه تا بازی چهارتا گل زده ولی سرکیف تو ده تا بازی یک گل زد .. باید از آوردن بودیمیر درس بگیرین پول های سخت بدست اومده باشگاه به این بازیکنای مبتدی و بدرد نخور ندیدن بعدها باید جواب گوی هواداران باشید و خودتان هم میدانید هواداران پرسپولیس تو این زمینه موفقیت یا عدم موفقیت پرسپولیس با هیچکس شوخی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
حیف پول برای این مهاجم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
قرمزا نیازی به بازیکن ندارن واسه همینم هس زحمتی تو نقل و انتقالات ندارن...داورا بازیکنان کلیدی برا جام تضمینی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۸
این از ضعفتونه که چنین حرف مفتی میزنید میخاین ضعفتون را با این حرفا پوشش بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
همینکه توی بازی رفت داربی پنالتی سهرابیان روی علیپور رو نگرفتند و از بازی اخراجش نکردند مشخص میکنه کدوم تیم از داوری نفع میبره
آخرین اخبار