انتقاد سرمربی آزمون از داور دیدار سوپرجام فوتبال روسیه

سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ پس از شکست تیمش در دیدار سوپرجام برابر لوکوموتیو، داوری این بازی را سوال برانگیز توصیف کرد.

انتقاد سرمربی آزمون از داور دیدار سوپرجامبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار سوپرجام فوتبال روسیه بین تیم‌های زنیت سن پترزبورگ (قهرمان لیگ) و لوکوموتیو (قهرمان جام حذفی) شب گذشته در ورزشگاه مرکزی دینامو مسکو برگزار شد و در نهایت لوکوموتیو با برتری ۳ بر ۲ مقابل یاران سردار آزمون عنوان قهرمانی سوپرجام را کسب کرد.

سرگئی سماک سرمربی سنت پترزبورگ قضاوت داور مسابقه سوپرکاپ روسیه را سئوال برانگیز توصیف کرد و گفت: ما منتظر معرفی سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در مسابقات قهرمانی روسیه هستیم.

سماک به خبرنگاران گفت: داوری بسیار سئوال برانگیز بود. جایی خطا نبود سوت خطا زده می‌شد، جایی که پنالتی بود پنالتی‌ها گرفته نشد. من فکر می‌کنم که قضاوت‌ها نیز آسان نیستند، ما منتظر به کارگیری سیستم VAR در مسابقات قهرمانی روسیه هستیم.

گفتنی است در این دیدار سردار آزمون ۷۷ دقیقه در میدان حضور داشت و هر ۲ گل تیمش را به ثمر رساند و تا زمانی که در میدان بود زنیت با گل‌های او ۲ بر یک از حریف پیش بود، اما پس از تعویض سردار لوکوموتیو در دقایق ۷۸ و ۸۱ دو گل زد و ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.


بیشتر بخوانید: سردار آزمون در جمع بازیکنان برتر لیگ فوتبال روسیه


انتهای پیام/

سماک: داوری دیدار سوپرجام سئوال برانگیز بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار