بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ تیرماه ۹۸:

از برق گرفتگی جوان یزدی در یک مجموعه ورزشی تا آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی فولاد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۶ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ جوان یزدی بر اثر برق گرفتگی در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: جوان ۳۳ ساله در شهر یزد به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

سرهنگ منوچهر نصیری درباره این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد برق گرفتگی در مجموعه ورزشی زمین چمن مصنوعی، بلافاصله ماموران به محل اعزام و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در تحقیقات ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان، مشخص شد این فرد پس از بازی فوتبال هنگامی که برای نوشیدن آب در کنار آبسرد کن قرار می‌گیرد در حین آب خوردن دچار برق گرفتگی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

نصیری گفت:جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی گردید و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

وی در پایان از همه مسئولان اماکن ورزشی خواست تا نکات ایمنی را در هر زمینه رعایت کنند.

آتش سوزی در یکی از واحد‌های تولیدی فولاد

سید محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: شب گذشته در تماس تلفنی مبنی بر آتش گرفتن بخشی از این واحد نسبت به اعزام نیرو به محل اقدام و آتش سوزی مهار شد.

رحیمی با بیان اینکه این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت افزود: علی رغم گستردگی آتش سوزی، با تلاش نیرو‌های آتش نشانی طی چندین مرحله آتش کنترل و به تأسیسات این واحد خسارتی وارد نکرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ادامه داد: در این آتش مقداری ضایعات و تعدادی تجهیزات واحد در آتش سوخت که علت آن در دست بررسی است.

مرگ مرد ۵۵ ساله به علت آتش سوزی در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان یزد مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک منزل، ماموران انتظامی و امدادی شهرستان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ منوچهر نصیری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۴ ابوذر با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، منزل فردی ۵۵ ساله به علت نشست گاز دچار حریق شده است.

وی ضمن اشاره به تلاش آتش نشانان و مهار آتش سوزی افزود: در این حادثه صاحبخانه که در منزل خود در حال استراحت بود به شدت مصدوم و به علت سوختگی شدید در بیمارستان جان باخت.

نصیری بیان کرد: با دستور مقام قضایی جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد.

دو کشته در تصادف موتور سیکلت و سواری در یزد

سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد درباره جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۳ و ۹ دقیقه شب گذشته، خبر تصادف یک دستگاه خودروی سواری و موتور سیکلت در بلوار امام حسین شهر یزد به ماموران پلیس اعلام شد که بلافاصله عوامل پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه که بر اثر برخورد سواری آزرا و موتور سیکلت رخ داد راکب ۵۷ ساله و سرنشین ۲۵ ساله موتور سیکلت در دم جان خود را از دست دادند.

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در یزد

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان یزد هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی مهریز_ یزد به یک دستگاه تریلی مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

حناساب ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو که از بندر عباس عازم تهران بود ۴ هزار و ۸۲۶ توپ انواع پوشاک خارجی قاچاق را کشف و ۲ متهم را نیز دستگیر کردند.

وی ضمن اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: کارشناسان ارزش این محموله پوشاک را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام مسئول در خاتمه ضمن اشاره به تبعات سوء کالای قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: همگان باید تلاش کنند این معضل در کشور ریشه کن شود.

دستگیری شش معتاد متجاهر در مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: در اجرای طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان تعداد شش نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

منصوری کشف ۳۹۰ گرم حشیش را از دیگر دستاوردهای این طرح برشمرد و افزود: این مقدار مواد مخدر طی بازرسی از منزل توزیع کنندگان کشف شده است.

منصوری در ادامه هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود آماده مقابله با هرگونه هنحارشکنی در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: بسته حوادث ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار