فرماندار بافق گفت: یکصد و پنجاه میلیون ریال برای برگزاری جشنواره ادبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اختیار انجمن اهل قلم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست با اهالی قلم  با بیان اینکه ده درصد عوارض شهر به ورزش و هنر اختصاص می‌یابد گفت: یکصد و پنجاه میلیون ریال برای برگزاری جشنواره های ادبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در اختیار انجمن اهل قلم قرار می‌گیرد.

زاده رحمانی با اشاره به روند ساخت مجتمع فرهنگی هنری ارشاد عنوان کرد: به علت تغییر نقشه مجتمع، وقفه‌ای کوتاه در روند ساخت آن صورت گرفته است اما امسال با تخصیص بودجه مناسب برای تکمیل آن، مشکل فضا و مکان برای برنامه‌های هنری رفع خواهد شد.

فرماندار بافق به دیگر اقدامات در حال انجام برای هنرمندان اشاره کرد و افزود: فرهنگسرای هنرمندان با رفع مشکلات حقوقی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

حسین ارجمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق نیز در این نشست گفت: در سال جاری شش اثر از نویسندگان بافقی به چاپ رسیده است، همچنین در حوزه چاپ و نشر نیز سه درخواست برای تاسیس انتشارات داشتیم که در حال پیگیری برای اخذ مجوز هستیم.

ارجمند برگزاری جشنواره های ادبی را یکی از برنامه‌های مصوب اداره ارشاد دانست و خواستار مساعدت فرمانداری در این زمینه شد.

در این جلسه هریک از اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مقرر گردید آب انبار واقع در میدان خان مرمت و بازسازی گردد و در اختیار انجمن اهل قلم قرار بگیرد.

انتهای پیام/ غ

یکصد و پنجاه میلیون ریال اعتبار برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ادبی در بافق اختصاص می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار