فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب پروازهای داخلی و خارجی کشور انتخاب شد

براساس دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه کرمانشاه و سه شهر ارومیه، رشت و بندرعباس به‌عنوان مرکزیت، هاب پروازهای داخلی و خارجی مناطق کشور انتخاب شدند.

فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب پروازهای داخلی و خارجی کشور انتخاب شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  ، هاب(HUB) یا مرکز هوایی در واقع به فرودگاهی گفته می‌شود که هواپیماها از تمامی کشورهای جهان به آن وارد و از آن خارج می‌شوند.

براساس دستور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه کرمانشاه و سه شهر ارومیه، رشت و بندرعباس به عنوان مرکزیت، HUB پروازهای داخلی و خارجی مناطق کشور انتخاب شدند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه را به‌عنوان یکی از بیس‌ها‌(مراکز پروازی) چهارگانه خود در سطح کشور برگزیده و برنامه عملیاتی ویژه این فرودگاه را پیگیری و اجرایی خواهد کرد.

فرودگاه شهید اشرفی‌اصفهانی یکی از مهمترین فرودگاه‌هایی غرب کشور است که به طور هفتگی درحال خدمت‌رسانی به 140 پرواز مختلف داخلی و خارجی است، همچنین در سال‌های اخیر پروازهای منظمی به عتبات عالیات از فرودگاه کرمانشاه درحال انجام است که با وجود چنین ویژگی‌هایی فرودگاه بین@المللی کرمانشاه، یکی از 10 فرودگاه برتر در ایران معرفی شده است.

انتهای  پیام/ز

 

فرودگاه کرمانشاه  به‌عنوان یکی از بیس‌ها‌چهارگانه در سطح کشور برگزیده شد 

برچسب ها: فرودگاه ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار