در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار وجود دارد

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: هم اکنون تعداد ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار وجود دارد که می‌تواند نیاز کشور را تامین کند.

ابراهیم درستی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه تعداد ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تلفن همراه فروخته نشده در بازار وجود دارد، گفت: اگر شرکت‌های واردکننده تلفن‌همراه که ثبت سفارش انجام داده‌اند سهم بازار را تامین کنند، امیدوار هستیم بازار تلفن همراه با کمبود کالا مواجه نشود.


بیشتر بخوانید: وضع بازار موبایل هفته آینده مشخص می‌شود 


درستی با تاکید بر اینکه واردات گوشی مسافری معایبی را به دنبال دارد، گفت: حتی واحد‌های صنفی نیز در شرایط فعلی تمایل دارند کالای مورد نیاز خود از طریق شرکت‌های واردکننده تلفن‌همراه تامین کنند چراکه خدمات پس از فروش و مسائل مربوط به آن نسبت به واردات مسافری منطقی‌تر است.

اتحادیه موافق تداوم طرح رجیستری

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، تلفن‌همراه و لوازم جانبی در پایان با اشاره به جلسه صبح روز یکشنبه شانزده خردادماه میان این اتحادیه و مسئولان ذی‌ربط با هدف رصد بازار تلفن‌همراه اظهار کرد: در این جلسه مقرر گردید که در صورت عدم تامین سهم بازار، تدابیر دیگری اندیشیده شود تا اولا بازار تامین شده و در ثانی اجرای طرح رجیستری ادامه پیدا کند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار