دختر پادشاه عربستان محاکمه می‌شود

دختر ملک سلمان به اتهام ضرب و شتم و غصب اموال یک طراح مصری هفته آینده در دادگاه فرانسه محاکمه می‌شود.

خواهر بن سلمان در فرانسه محاکمه می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی تلگراف، دختر پادشاه عربستان هفته آینده به طور غیابی در دادگاهی در فرانسه محاکمه می‌شود.

«حصه بنت سلمان» خواهر ۴۳ ساله ولیعهد عربستان قرار است نهم جولای به اتهام دزدیدن یک گوشی تلفن همراه و همدستی در خشونت با اسلحه و مشارکت در ضبط اموال یک طراح مصری در دادگاهی در پاریس محاکمه شود.

گزارش‌های منتشره در فرانسه حاکی از آن است که اشرف عید، طراح دکوراسیون داخلی مصری الاصل به پلیس گفته  است در سپتامبر ۲۰۱۶ پس از آنکه خواهر بن سلمان به محافظ خود دستور قتل این مرد را به دلیل تلاش برای عکسبرداری مخفیانه از محل اقامت او در پاریس را داد، مجبور به بوسیدن پای شاهزاده سعودی شده است.

اشرف عید گفت محافظ بنت سلمان او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است.

او در گفت‌وگو با پلیس اعلام کرد شاهزاده سعودی به محافظ خود گفت باید او را، این سگ را بکشی. محافظ حصه بنت سلمان سپس با بستن دست‌های این طراح و قرار دادن اسلحه در پشت سرش او را مجبور به بوسیدن پای خواهر بن سلمان کرد. وکیل دختر پادشاه عربستان با بی گناه خواندن موکل خود از مصاحبه با رسانه‌ها خودداری کرد.

پس از تنظیم شکایت رسمی علیه دختر ملک سلمان، او توسط پلیس دستگیر شد با این حال دو ساعت و نیم بعد بدون آنکه  بازجویی شود، آزاد شد. او همان روز فرانسه را به مقصد عربستان ترک کرد و با توجه به صدرو حکم جلب بین المللی برای او از آن زمان کشورش را ترک نکرد.

طراح مصری در شکایت خود از دادگاه فرانسه خواسته است اموال او را از شاهزاده سعودی پس گرفته و به او غرامت ۲۰ هزار یورویی پرداخت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، فرانسه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار