زلزله مسجد سلیمان تاکنون ۶۰ مصدوم داشت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از مصدوم شدن ۶۰ نفر در زلزله شهرستان مسجد سلیمان خبر داد.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران خوزستان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در خبر‌ها اومده اعلام کردیم ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۵ و ۷ ریشتر را در مسجد سلیمان داشتیم که حد فاصل شهرستان‌های ایذه-مسجدسلیمان و هفتکل مسجد سلیمان بوده است. حدود ۷ پس لرزه داشتیم که از ۴. ۷ دهم بوده به پایین و کمترین ۲ ونیم ریشتر بود.

وی افزود: فورا کل نیرو‌های امداد و نجات استان را آماده باش دادیم فرمانداران ایذه باغملک هفتکل مسجد سلیمانلالی و اندیکا و ستاد بحران در این مناطق تشکیل شد که با بالگرد به منطقه گرگیر رفته و بازدید میدانی کردیم.

حاجی زاده بیان داشت: آمار آخرین مصدومان این حادثه در مسجد سلیمان ۶۰ نفر بوده که ۳ نفر بستری شده و بقیه به صورت سرپایی در مان شدند ویک نفر هم فوت کرده در ایذه تات الان ۳ نفر مصدوم شد.

وارد شدن خسارت به منازل مسکونی 

 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: آنچه دیدیم در شهر و روستا‌ها به صورت تقریبی منازل و اماکن فرسوده از ۱۰ درصد ۱۵ درصد خسارت دیدند تا ۵۰ الی ۶۰ درصد خسارت دیدند خیلی‌ از خسارت ها در بافت فرسوده و قدیمی هستن بیمارستان شرکت نفت بخشی از آن ریزش کرد تخلیه شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اورژانس ۵ دستگاه آمبولانس در گرگیر مستقر کردیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار