۳۰ خادم یار شهرستان گناوه در حرم امام رضا (ع) خدمت رسانی کرده اند

رابط آستان قدس رضوی واحد استان بوشهر گفت: تا کنون حدود ۳۰ نفر از خادم یاران شهرستان گناوه توفیق خدمتگزاری در حرم مطهر امام رضا (ع) را به دست آورده اند.

۳۰ نفر از خادم یاران شهرستان گناوه در حرم امام رضا (ع) خدمت گذاری کرده اندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم ملک زاده در جلسه خادمیاران رضوی گناوه با فرماندار این شهرستان گفت:هدف اصلی در کمک به نیازمندان توانمندسازی آن‌هاست و در نظر است طرح‌های مناسبی با سرمایه گذاری آستان قدس اجرا شود تا بتوان به صورت اصولی در زمینه اشتغال و فقرزدایی کار کرد.

وی بیان کرد: ۲۸۰ خادم‌یار تا کنون ثبت نام کرده‌اند که هر کدام در محله و مکان موردنظر خود فعالیت می‌کنند و  از این میان تا کنون حدود ۳۰ نفر از  توفیق خدمت گزاری در حرم مطهر امام رضا (ع) را به دست آورده اند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز در جلسه با خادم‌یاران رضوی افزود: شهرستان گناوه آمادگی کامل برای سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در این شهرستان را دارد و از طرح‌های آستان قدس در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری استقبال می‌شود.

سید علی پاک نژاد بیان کرد: اگر طرحی اقتصادی برای اجرا مدنظر خادم‌یاران رضوی شهرستان است به فرمانداری ارائه شود تا برای بررسی در جلسه اشتغال و رفع موانع تولید مطرح شود.

وی تصریح کرد: طرح خادم‌یاری از طرح‌های مناسب آستان قدس رضوی در کشور است که با اجرای آن خادم‌یاران امام رئوف (ع) در محله‌های محل زندگی و شهر‌های خود به خدمت رسانی به مردم مشغول می‌شوند.

انتهای پیام/م

طرح خادمیاری از طرح‌های مناسب آستان قدس رضوی در کشور است

 

برچسب ها: ائمه اطهار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.