جام جهانی فوتبال ۷ نفره سویا ۲۰۱۹؛

شکست تیم ملی ایران در گام نخست

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در رقابت‌های جام جهانی و نخستین دیدار خود با اختلاف یک گل، نتیجه را مقابل آمریکا واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، ملی‌پوشان فوتبال هفت نفره کشورمان، دوشنبه ۱۷ تیرماه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت محلی برابر تیم آمریکا به میدان رفتند.

نیمه نخست این دیدار با گل‌های رسول آتش‌افروز و شهاب رحیمی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید. علی‌رغم برتری ملی‌پوشان ایران در طول بازی، در نیمه دوم تیم آمریکا در شرایط تساوی با تیم کشورمان قرار گرفت و سه دقیقه پیش از پایان این دیدار، با اختلاف یک گل و مجموع نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

رقابت‌های جام جهانی فوتبال هفت نفره، به میزبانی اسپانیا از شنبه ۱۵ تیر ماه با حضور ۱۶ تیم در شهر سویا آغاز شد.

عباس ترابی، لطف‌الله جنگجو، محمد خراط، امین رضایی، یاسر رستمی، مسعود ژولیده، شهاب‌الدین رحیمی، مهدی بخشی، بابک صفری، حسن صفری، مسلم مهرابیان، علیرضا زارع، بهنام آرندی، رسول آتش‌افروز ۱۴ ملی پوشی هستند که با هدایت علی روزبهانی سرمربی و علی واثقی مربی تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان در دومین دیدار خود چهارشنبه ۱۹ تیر از ساعت ۱۱ صبح، به وقت محلی، به مصاف تیم ملی ایرلند می‌رود.


بیشتر بخوانید:

هم‌گروهی ایران با ایرلند، فنلاند و آمریکا در جام‌جهانی فوتبال ۷ نفره

کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران و استرالیا به رقابت‌های جهان فوتبال معلولان راه یافتند

کریمی‌زاده صاحب کفش طلا مسابقات فوتبال ۷ نفره آسیا شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی هفت نفره فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار