زلزله روز گذشته مسجد سلیمان ۱۱۵ مصدوم بر جای گذاشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن ۱۱۵ نفر در زلزله روز گذشته شهرستان مسجد سلیمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز محمد امین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: زلزله روز گذشته با مرکزیت مسجدسلیمان تعداد ۱۱۵ نفر مصدوم در شهرستان‌های مسجد سلیمان، ایذه و باغملک داشت.

وی با اشاره به تعداد مصدومان شهرستان مسجد سلیمان بیان داشت: ۱۱۱ نفر در مسجدسلیمان، ۳ نفر در ایذه و یک نفر نیز در باغملک مصدوم اعلام شد.

زرگر ادامه داد: پس از وقوع زلزله بنا به دستور ریاست دانشگاه به کلیه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ و همچنین کلیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، آماده باش اعلام شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: تمام کد‌های عملیاتی و ماموران اورژانس، ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۰ دستگاه آمبولانس به همراه ماموران عملیاتی و ۲ فروند بالگرد نیز در پایگاه امداد هوایی به حالت آماده باش هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این آماده باش‌ها برای این است که تا در صورت وقوع هر حادثه‌ای بتوانند خدمات پزشکی و درمانی را ارایه دهند.

انتهای پیام/م

آمار مصدومان زلزله مسجدسلیمان

برچسب ها: زلزله ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
یک کشته هم داشت