نتفلیکس حق ساخت «اعلان قرمز» را دریافت کرد/ دواین جانسون این بار در نقش پلیس بین الملل

نتفلیکس حق ساخت فیلم «اعلان قرمز» با بازی دواین جانسون را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، نتفلکیس حق ساخت فیلم سینمایی اکشن «اعلان قرمز» با بازی دواین جانسون را از یونیورسال دریافت کرد و همچنین رایان رینالدز را به جمع بازیگران آن اضافه کرد.

«اعلان قرمز» مدتی در دستور کار کمپانی یونیورسال بود، اما این استودیو روز دوشنبه اعلام کرد که تاریخ مشخص شده قبلی برای این فیلم که ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۹۹) را با یک فیلم دیگر که عنوان آن مشخص نیست جا به جا کرده است. یونورسال سال گذشته در یک رقابت پایاپای حقوق این فیلم را دریافت کرده بود.

دواین جانسون در این فیلم با راوسان مارشال نویسنده و کارگردان سینما که در گذشته در فیلم‌های «آسمان خراش» و «اطلاعات مرکزی» با وی همکاری داشته است دوباره در این فیلم مشارکت می‌کنند. جانسون در این فیلم نقش یک مامور پلیس اینترپُل را دارد که ماموریت دارد یک دزد  بزرگترین سارق آثار هنری در جهان را دستگیر کند. اعلام شده دواین جانسون در اولین دستمزد خود برای این فیلم ۲۰ میلیون دلار دریافت می‌کند.

تیم تهیه کنندگی این فیلم نیز مشابه فیلم «آسمان خراش» خواهد بود که شامل بیو فلین با کمپانی فیلین پیکچر، دواین جانسون، دنی و هیرا گارسیا و جیزم تربر می‌شود. گال گادوت بازیگر فیلم سینمایی «زن شگفت انگیز» نیز در ماه آوریل به جمع بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد.

جومانجی: به جنگل خوش آمدید فیلم قبلی دواین جانسون ۹۶۲ میلیون دلار در گیشه جهان فروش داشت. فیلم سینمایی «رمپیج» نیز که در آوریل سال ۲۰۱۹ منتشر شد نیز ۴۲۶ میلیون دلار و «آسمان خراش» نیز ۳۰۴ میلیون دلار فروش کرد. ساخت فیلم جدید وی نیز به نام «جومانجی: مرجله بعدی» به تازگی به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.