رئیسی به صورت سرزده از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد+عکس

رئیس قوه قضاییه صبح امروز به صورت سرزده از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه صبح امروز به صورت سرزده وارد مجتمع قضایی عدالت شد و از این مجتمع بازدید کرد.

رئیسی به صورت سرزده از مجتمع قضایی عدالت بازدید کرد+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اردشیر مرتضوی
۰۸:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
با تقدیم احترامات شایسته خدمت جناب آقای رییسی ریاست محترم قوه قضائیه ،رویکرد جدید دستگاه عدالت و قضا تحت امر حضرتعالی نور امیدی را در چشم کسانی که به هر طریق درگیرودار پرونده‌های قضایی و اعمال نفوذ مشتی کلاهبردار وایادیشان در دستگاه های مرتبط که عده بسیاری هم هستند ، روشن نموده است . که جای تقدیر و سپاس فراوان دارد اما این نکته بسیار مهمی که جای تامل بسیار دارد و بنده کمترین، جسارتا به استحضار میرسانم که مبادا معدود قضات فاسدی که احیانا حق را ناحق کرده و در مواردی هست و نیست مردم و حیثیتشان را به باد فنا می‌سپارند از عزم جزم حضرتعالی در مبارزه با فساد و بازدیدهای سرزده و ملاقات‌های مردمی مدیران تحت امر، سواستفاده نموده و کلاهبرداران را مظلوم جا زده و بیش از پیش داد مظلومان را به آسمان ببرند ! کلاهبردارانی که همواره در پیچ وخم راهروهای مراجع قضایی حضور دارند و مشغول زدوبند با عواملشان در اینگونه مراجع حضور دارند و به کار خود بخوبی وارد هستند.جناب آقای رییسی ، بنده خود و خانواده ام گرفتار چنین معطلی شده ایم و هم اکنون متجاوز از ۳۱ سال می‌باشد که تحت ایذا و اذیت احد از کلاهبرداران نامی شده و علیرغم احکام و آرای قطعی و نهایی صادره از تجدید نظر و دیوان عالی کشور به سود ما هر بار که به اجرای احکام رفتیم با اعمال نفوذ طرف پرونده به یاری یک قاضی به مشکلات بسیارافتاده و این چرخه کماکان ادامه دارد ، با آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و کلیه همکاران با شرف و با وجدان شما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام و احترام.
جناب آقای رئیسی.خدا را شکر از اینکه بر مسند یکی از مهمترین های نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتید.
کارهایی که مردم ناظر هستند، یقین داشته باشید، مرهمی است بروی دل های شکسته شده، از طرف برخی قاضی ها، که با صدور احکام نا عادلانه ای که زندگی های عده ای بر باد رفت و حیثیت اجتماعی آنان ریخته شد.
کجای قانون آمده است که موردی که باید مورد کارشناسی قرار گیرد، طی مصاحبه ای یک طرفه باشد.؟ و نوشتن جملات غیر کارشناسانه مانند " فوق لیسانس عالی". ویاجمله دیگر " متهم با سماجت وصرار زنی به عقد رسمی خود در آورد و... و.... این نظریه کارشناسی با دیگر احکام آقای قاضی و همچنین هماهنگی با سر دفتر ی که در ارائه رونوشت به مهمترین موارد هیچ اشاره‌ای نکرده است تا حق نا حق گردد.
مگر تدلیس سند را باطل نمی کند؟
جناب آقای رئیسی از سال 94 _93 در دادگاه ها آواره ام، زنی خود را مدرس و استاد دانشگاه دولتی مطرح میکند، تا ایجاد ترغیب نماید، و بعد از مدتی که من اصلا اطلاعی از قانون نداشته ام و نمی دانستم چه کنم، طرف مقابل کارمندی معمولی و متصدی تشکیل پرونده، در دانشگاه بوده است.
در دادگاه به قاضی وحترم عرض کردم ایشان تدلیس کرده است، جوابی که به من داده شد : این زمانه تو در و دیوار ها مترجمین انواع زبان ها اسپانیایی، ترکی استانبولی، آلمانی و... آن هم استاد هستند. عرض کردم جناب آقای مدرس بودن در دانشگاه های دولتی شرایطی خاص دارند واین دروغ گفته و مستند شده است. اما آقای قاضی گوش به هیچ و هیچ اظهارات من نداد مرا متهم کرد. من خود دارای مدرک دکترا هستم، کشورم را عاشقانه دوست دارم و خدمت به مردم عزیزم را، این در حالی است در شرایط کنونی کشورم من باید فعالیتی چند برابر داشته باشم نه اینکه هر لحظه منتظر پیامک ثنا.
بله در سال 91 در تله زنی افتادم، که قصد وی فقط اخاذی بود و بس.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۵:۵۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
سلام‌آقای‌رئیسی‌بنده‌یکی‌ازطرفدارانت‌بودهستم
Iran (Islamic Republic of)
سپهدار حيدري خشتي
۱۵:۲۵ ۱۸ تير ۱۳۹۸
الحمدلله در بیشتر مواقع قضاوتهای سالم وبرحق وسبحان الله منزه صادر ولی در دفاتر های مسیرش عوض میگردد ،،، خدایا شکرت که در این زمینه وجود مشکلات مطرح شده را لمس کردم