فرنگی کاران جوان ایران حریفان خود را در ۵ وزن دوم مسابقات آسیایی شناختند

مراسم قرعه کشی ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا بعداز ظهر امروز در شهر چونبوری تایلند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی گیر حضور دارند میلاد رضانژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف محمدکودیر یوسوپوف از ازبکستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران تایلند و کره جنوبی خواهد رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم بهرام معروف خانی در دور نخست به مصاف گوتائو ژانگ از چین می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران ژاپن و هند پیکار می‌کند. در این وزن ۱۱ کشتی گیر شرکت کرده اند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، محمدرضا رستمی در دور اول با پیاچات فوندت از تایلند کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران چین و اردن می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده در دور نخست به مصاف دولت آیداربکوف از قرقیزستان می‌رود. وی در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان نمایندگان هند و ازبکستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند. حامد عبدولی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با هوژی هائو از چین سرشاخ می‌شود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان حریف ازبکستانی و عربستانی با حریف هندی می‌رود.

رقابت‌های اوزان فوق از صبح فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

پرداخت بخشی از بدهی‌های ایران به اتحادیه جهانی کُشتی

ارجمندی، ناقوسی، فروزنده و یوسفی به فینال رسیدند/ نوربخش حذف شد


انتهای پیام/

مراسم قرعه کشی ۵ وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار