اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره تب کریمه کنگو؛

مردم از خرید گوشت فاقد مهر سازمان دامپزشکی خودداری کنند

سازمان دامپزشکی به علت شیوع بیماری تب کریمه کنگو از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت بدون مُهر این سازمان خودداری کنند.

اطلاعیه سازمان دامپزشکی درباره تب کریمه کنگو/مردم از خرید گوشت فاقد مهر سازمان دامپزشکی خودداری کنندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان دامپزشکی طی اطلاعیه‌ای با اشاره به شیوع بیماری تب خونریزی دهنده‌ی کریمه کنگو در کشور از مردم خواست از خرید هرگونه گوشت بدون مُهر این سازمان خودداری کنند.

در اطلاعیه این سازمان آمده است:

احتراماً، با توجه به شروع فصل گرما، فعالیت و تکثیر کنه‌ها و شیوع بیماری خطرناک تب خونریزی دهنده‌ی کریمه کنگو (CCHF) که یک بیماری ویروسی مشترک بین انسان و دام است.


بیشتر بخوانید: دامداران هشدار‌ها را جدی بگیرند/گزارش جدیدی از بیماری تب کریمه کنگو نداشتیم


ضمن اطلاع رسانی به همشهریان از خرید هر گونه گوشت بدون مهر دامپزشکی و از کشتار‌های غیر مجاز دام بین راهی جدا خودداری کرده و در صورت مشاهده از طریق شماره تلفن‌های ۴۶۲۳۴۴۰۰ یا ۱۵۱۲ اطلاع رسانی کنید.

انتهای پیام/

مردم هشدارها را جدی بگیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک بازنشسته کم توان
۰۲:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
با سلام ، در صورت امکان این گوشت های گرم و قیمت مناسب را شما مسئولان محترم از تعاونی ها بردارید و مستقیما به قصابها بدهید . این عمل دو حسن پنهان دارد و خیلی مهم : 1- اولا گوشت از دو نرخی بودن - تعاونی و آزاد - می افتد و قیمتش دو برابر نمی شود . 2- دیگر خیلی از مردم هول خرید گوشت تعاونی به ظاهر ارزانتر از قصابی های دوبرابر قیمت می افتند و صف نمی بندند و راحت مساله به حال سابقش بر میگردد ...... اگر این کار را نکنند آنوقت معلوم می شود خیری ناثواب و مساله ای در کار است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
الان ديگه خريد گوشت آرزو شده نياز به هشدار نيست
آخرین اخبار