بدرقه جالب ستاره ایرانی در ترکیه

وحید امیری، هافبک ایرانی ترابوزان اسپور به صورت رسمی از جمع تیم ترکیه‌ای جدا شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه که سابقه بازی در تیم های نفت تهران و پرسپولیس را دارد، دیروز (دوشنبه) قراردادش را باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد و امروز (سه شنبه) به طور رسمی از تیم ترکیه‌ای جدا شد.

امیری که فصل گذشته در تیم ترابوزان اسپور ترکیه بازی می‌کرد و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد داشت، ۱۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت گرفت تا به صورت رسمی از ترابوزان جدا شود. مسئولان باشگاه ترکیه ای امروز با اهدای یک یادگاری، ضمن تقدیر از بازیکن ایرانی خود، امیری را بدرقه کردند.

به جز سپاهان و تراکتورسازی که پیشنهاداتی به امیری دادند، او مدنظر سرخپوشان پایتخت است و گابریل کالدرون آرژانتینی نیز علاقه‌مند است این بازیکن را به خدمت بگیرد و به همین دلیل به مدیران پرسپولیس پیام داده تا امیری را جذب کنند. مذاکرات سرخپوشان با مدیر برنامه های هافبک تیم ملی انجام شده  و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بدرقه جالب ستاره ایرانی در ترکیه

البته تیم های قطری هم درصدد جذب این بازیکن هستند.

لازم به ذکر است، این بازیکن پس از اینکه ۲ فصل فوق العاده را همراه با پرسپولیس پشت سر گذاشت و به قهرمانی در لیگ برتر رسید و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم بازی کرد، تصمیم گرفت با عقد قراردادی ۲ ساله به ترابوزان اسپور ترکیه بپیوندد، اما در این تیم شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت و جدا شد.

امیری در ۲ پست هافبک چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کند که پرسپولیس در این پست‌ها بازیکنانی از جمله مهدی ترابی، شایان مصلح، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و ... در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید:

مصلح: هدفمان قهرمانی است/ کسی نگفته است در لیست خروج پرسپولیس هستم

ربیع خواه: حضورم در فهرست مازاد مطرح نیست/ طلبی از پرسپولیس ندارم

بودیمیر از پرسپولیس شکایت کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کی رفت کی برگشت
آخرین اخبار