رویترز نوشت؛

ایرباس رکورد زد/ افزایش ۲۸ درصدی سفارش ایرباس در نیمه ابتدای سال میلادی

ایرباس از افزایش ۲۸ درصدی سفارش محصولاتش در نیمه ابتدای سال میلادی خبر داد.

ایرباس رکورد زد/ افزایش ۲۸ درصدی سفارش ایرباس در نیمه ابتدای سال میلادیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، ایرباس با اشاره به این خبر که تحویل سفارش‌هایش در نیمه اول سال جاری میلادی ۲۸ درصد افزایش یافته و این امر توانسته سبب سبقت گرفتن این هواپیما سازی از بویینگ برای نخستین بار در هشت سال گذشته شود، اعلام کرد: انتظار نمی‌رود زمین گیری مکس ۷۳۷ در آینده ای نزدیک پایان یابد.


بیشتر بخوانید: ۲۰۳۶ زائر به سرزمین وحی اعزام شدند 


ایرباس اعلام کرد: ۳۸۹ هواپیما در نیمه اول سال تحویل داده شده که در این میان، بوئینگ طی این مدت ۳۷ درصد کاهش در تحویل هواپیماهای  خود داشته است و دلیل آن نیز زمین‌گیر شدن پرفروش‌ترین هواپیمای آن پس از دو سقوط مرگبار است.

لازم به ذکر است؛ ایرباس ۸۸ سفارش خالص برای نیمه اول سال ثبت کرد و به راحتی از بویینگ پیشی گرفت در صورتی که بویینگ ۱۱۹ سفارش منفی داشت و تعداد لغو سفارشاتش نیز بیش از ثبت آن‌ها در این مدت بود.

ایرباس ۱۲۳ سفارش خالص برای هواپیما‌های باریک بدنه در نیمه اول سال داشته، در حالی که این رقم برای بویینگ منفی ۱۸۰ سفارش بود ، اما بویینگ در گروه هواپیما‌های پهن بدنه با ۶۱ سفارش از ۳۵ سفارش منفی ایرباس پیشی گرفت.

این ارقام هیچ کدام به اندازه ثبت سفارش ۲۰۰ مکس ۷۳۷ توسط گروه خطوط هوایی بین المللی مالک بریتیش ایرویز در نمایشگاه هوایی ماه گذشته پاریس شگفت آور نیست.

انتهای پیام/

تحویل ۳۸۹ هواپیما در نیمه اول سال میلادی توسط ایرباس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار