انتشار دومین نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 13 همزمان با iPadOS +تصاویر

اپل به تازگی دومین نسخه عمومی بتای سیستم‌عامل iOS 13 را همزمان با iPadOS برای آیفون و آپید‌های سازگار منتشر کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل به تازگی نسخه بعدی نرم افزار جدید خود را برای آیفون و آیپد را منتشر کرده است، به همین ترتیب دومین بتای عمومی iOS 13 و iPadOS برای دستگاه‌های سازگار در دسترس قرار گرفت.

به نظر می‌رسد نسخه دوم بتای iOS 13 و iPadOS پلتفرم تثبیت‌شده‌تری ارائه می‌دهند و چند مشکل پیشین این سیستم‌عامل نیز حل شده است. اما همه این‌ها زمانی که متوجه می‌شویم هنوز به نسخه نهایی دست پیدا نکرده‌ایم تقریبا بی‌ارزش است.

آیا آیفون خود را به iOS 13 بروزرسانی کنیم؟

اگر شما یکی از کاربران اپل هستید و می‌خواهید برای بروزرسانی iOS 12 خود به یکی از این بتاهای عمومی اقدام کنید بهتر است پیش از این کار کمی فکر کنید. هنگام فکر کردن این مسائل را در ذهن خود بررسی کنید. آیا شما کسی هستید که برای بروز بودن، با حذف بعضی از توانایی‌های دستگاه خود مشکلی ندارید و آیا می‌توانید با بعضی مشکلات نسخه بتا و باگ‌های موجود در آن دسته و پنجه نرم‌ کنید؟

برای کسانی که به صورت روزانه از آیفون و تبلت خود استفاده می‌کنند بهتر است که برای بروزرسانی سیستم‌عامل خود دست نگه‌ دارند. تا آخر امسال یعنی اواسط ماه سپتامبر احتمالا این سیستم‌عامل‌ها بروزرسانی‌های بسیار بهتر و تثبیت‌شده‌تری دریافت خواهند کرد. پس برای تجربه بهتر از iOS 13 و iPadOS بهتر است تا سپتامبر صبر کنید اما اگر بروز بودن برای شما ارجعیت دارد همین حالا برای آن اقدام کنید.


بیشتر بخوانید: تجهیز iOS 13 به سیستم‌های بیومتریک برای ورود به iCloud 


انتشار دومین نسخه بتای سیستم‌عامل iOS 13 همزمان با iPadOS

نحوه دریافت نسخه عمومی دوم iOS 13 و iPadOS

اگر قبلا این کار را نکردید، باید ابتدا آیفون یا آیپد خود را در برنامه بتای اپل ثبت کنید. این کار شما را واجد شرایط دریافت بروزرسانی بتا سیستم‌عامل‌های این شرکت می‌کند. پس از این که در این بخش ثبت‌نام کردید به منوی "تنظیمات" رفته و از آن‌جا "عمومی" را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه "بروزرسانی نرم‌افزار" را انتخاب کنید (Settings > General > Software Update). پس از آن گوشی شما شروع به دانلود نسخه بتای عمومی سیستم‌عامل جدید اپل می‌کند.

بار دیگر این مطلب را متذکر می‌شویم که این بیلد نهایی سیستم‌عامل‌های جدید اپل نیست و مطمئنا در خود مشکلاتی دارد و بعضی از ویژگی‌ها در آن تعبیه نشده است.

انتهای پیام/

در دسترس قرار گرفتن بتای عمومی دوم iOS 13 همراه با iPadOS

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار