رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت انبارهای امدادی هلال احمر/ اقلام امدادی را ترمیم و ذخیره می‌کنیم

پیوندی گفت: با استفاده از منابع داخلی جمعیت هلال احمر و کمک دولت، در حال ترمیم و ذخیره اقلام انبارهای امدادی هستیم.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت انبار‌های امدادی اظهار کرد: با وقوع سیل اخیر ۲۴ استان کشور درگیر شدند و موجودی انبار‌های امدادی بسیار کاهش پیدا کرد، اما با استفاده از منابع داخلی جمعیت هلال احمر و کمک دولت، در حال ترمیم و ذخیره اقلام امدادی هستیم.


بیشتر بخوانید: ابراز نگرانی دبیرکل جمعیت هلال احمر از وضعیت انبارهای امدادی


او گفت:هنوز وضعیت انبار‌های امدادی به شرایط قبل از وقوع سیل نرسیده است، اما تلاش‌ها ادامه دارد و امیدواریم به سرعت بتوانیم شرایط انبار‌ها را به وضعیت گذشته برسانیم تا اگر حادثه‌ای اتفاق افتاد، بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۲۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام لازم است پدافند غیر عامل چند راهکار را عملیاتی نماید : 1 - بیمه شدن تمامی مسکن های دارای کنتور برق به نسبت قیمت ساختمان یا تکمیل فرم توسط مالک جهت تناسب میزان پرداخت حق بیمه کر با دریافت میزان خسارات . 2 - شرکت بینه گذار ملزم شود در قبال دریافت حق بیمه ، کارخانحات تولید چادر ( حهت اسکان موقت بیمه گر ) کانتینر ( حهت اسکان میان مدت ) تا بکمیل منزل و کارخانحات مصالح ساختمانی احداث تا علاوه بر رونق تولید و ایجاد اشتغال تورم مصالح ساختمانی را کنترل تا در مواقع آسیب براحتی بتواند ترمیم یا ساخت بنا ها را در مدت کوتاه انحام دهد . ماهیانه نیز مبلغ مورد توافق با هزینه برق مصرفی دریافت و به حساب شرکت بیمه گذار واریز می گزدد . 3- حوادث را شناسایی و برای کاهش آسیب پیشگیری های لازم را در دستور کار قرار دهد مثل : توجه به سبک سازی منازل ، لایه روبی سدها و رودخانه های محاور روستا و شهر ها (مسیل ها) ، آبخیزداری ،جلوگیری از ساخت ساختمان های مرتفع در کوچه و خیابان کم عرض ، جلوگیری از فروش پارکینگ های مراکز تجاری و مسکونی ، 4- تقسیم بندی شهر ها و ایجاد اماکن امداد ی مکانیزه در هر منطقه و تدبیر در ساماندهی مدیریتی بسیح منطقه با توجه به توانمندی ها و بروز تمودت نیاز های امدادی 5 - شتاسایی مناطق امن در هر منطقه و آموزش و اطلاع رسانی پناه گیری بستگی به حوادث و خطرات البته در صورت نیاز برای توضیحات دقیف تر بنده آماده همکاری هستم
آخرین اخبار