سرلشکر صفوی:

روند افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها شتاب گرفته است/ ملت ایران رویکردی صلح طلبانه دارد

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: طی طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی سال به سال قویتر شده، اما آنها دچار افول شده‌اند.

روند افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها شتاب گرفته است/ پاسخی سخت در انتظار متجاوزان استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در آیین بزرگداشت شهدای اقتدار و گرامیداشت ۱۵۳۰ نفر از شهدا و جانبازان و آزادگان منطقه نه تهران که در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد با بیان اینکه روند افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها شتاب گرفته است، اظهار کرد: در طول ۴۰ سال گذشته ایران اسلامی سال به سال قویتر شده، اما در مقابل قدرت آمریکا و رژم صهیونیستی افول کرده و آن‌ها هر سال ضعیف‌تر شده‌اند.

وی با بیان آنکه جمهوری اسلامی ایران همواره بدنبال برقراری صلح منطقه‌ای و جهانی بوده است، اما در مقابل تجاوزگری پاسخ‌های قاطعی داده‌ایم، افزود: ما هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را در داخل آب‌های سرزمین خود سرنگون کردیم بدون اینکه آن‌ها بتوانند اقدامی انجام دهند. ملت ایران، ملتی صلح طلب و به دنبال امنیت منطقه و جهان است، ولی اگر دشمن به ما حمله‌ای کند به آن‌ها پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهیم داد و همه می‌دانند که جمهوری اسلای ایران یک قدرت منطقه‌ای است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در ادامه از مکتب مقاومت به عنوان رمز حل مشکلات کنونی کشور نام برد و بیان کرد: همان گونه که فرندان شجاع این ملت با حماسه مقاومت ایران را به پیروزی رساندند، اکنون نیز مکتب مقاومت و اقتصاد مقاومتی و صبر و تحمل، در برابر مشکلات و فشار‌ها و بحران‌های اقتصاد‌ی و عملیات روانی دشمن، مارا به پیروزی می‌رساند.

سردار صفوی با اشاره به شاخصه‌های شهیدان گفت: شهیدان از مرگ نمی‌هراسیدند و مرگ را سر آغاز زندگی می‌دانستند و شجاع بودند؛ هرگز ترسو‌ها به جنگ نیامدند و آن‌هایی که از جنگ می‌ترسیدند هرگز به جبهه‌ها نیامدند؛ پس اگر شهیدان نبودند ایران هم نبود و اسلامی در ایران وجود نداشت لذا هر کسی که در ایران نفس می‌کشد و مسئولیت دارد مدیون خون شهیدان است.

وی با بیان اینکه اگر هم اکنون ایران سرافراز، قدرتمند و امن داریم به برکت خون شهیدان است، عنوان کرد: راز و رمز شهادت را تنها خدا و اولیاء خدا می‌دانند. شهیدان، خدا و راه عزت و حیات جاویدان را انتخاب کردند و آن‌ها در میدان خطر و دفاع از اسلام بزرگترین سرمایه خود یعنی جان خود را تقدیم کردند، چون معامله آن‌ها با خدا بود.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان این سئوال که اگر شهیدان امروز به امر الهی زنده شوند به ما چه می‌گفتند، اضافه کرد: شهیدان به ما می‌گویند اگر مومن هستید ناراحت و محزون نشوید؛ آن‌ها می‌گویند که صبر کنید، بشارت پیروزی به دست شما خواهد رسید و به وعده‌های خدا ایمان داشته باشید؛ شهیدان اعتقاد داشتند که خداوند به وعده‌های خود عمل می‌کند.

وی افزود:پیام شهیدان به ما آن است که ایران به برکت یک رهبر خردمند و به فضل الهی یک قدرت آسیب ناپذیر بوده و تاکنون هم توانسته در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار