پیامک‌های دریافتی نوزدهم تیرماه؛

وضعیت نامناسب آنتن دهی اینترنت در روستاهای ساوجبلاغ/ نبود آب شرب در روستای نورآباد ایرانشهر/ وضعیت نامناسب آسفالت و سرعت‌گیرها در بندرعباس

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نوزدهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

ب

 


 

9445...0912: با سلام، وضعیت دسترسی و آنتن دهی اینترنت و شبکه های تلفن همراه در روستاهای جنوب جاده تهراندشت واقع در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ بسیار ضعیف ودر حد صفر است، از مسئولان مربوطه درخواست بررسی و رفع مشکل داریم.

 

9445...0912:باسلام، وضعیت نامناسب و نابهنجار دپوی غیر بهداشتی زباله‌ها در طول مسیر جاده تهراندشت واقع در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرزو نبود متولی دلسوز، سلامت جسمی و روانی ساکنان را به خطر انداخته، از مسئولان بخشداری مرکزی و اداره محیط زیست توضیح بخواهید. با تشکر.

 

9445...0912: با سلام، لطفا در خصوص روند کند و طولانی، طرح تعریض جاده قدیم کمالشهر به گلسار و هشتگرد و همچنین وضعیت نامناسب آسفالت خروجی و ورودی جاده تهراندشت و طول مسیر فوق با توجه به تردد روزانه جمعیت از مسئولان راهداری شهرستان ساوجبلاغ استان البرز توضیح بخواهید. با تشکر.

 

9440...0919: سلام و خسته نباشید می شود که کمک کنید ما اهل روستایی از شهرستان ملایر هستیم که هزار نفر جمعیت داره و همه اهل روستا کشاورز ولی متاسفانه الان از طریق دولت آمدن تمام چاه آبها را دارم پلمپ می کنند. لطفا کمک کنید.

 

2435...0937: سلام ساسان و همکاران شما لطفا فریاد این روستای به گوش مسئولین برسانید ایرانشهر روستای نورآباد هنزران آب خوردن ندارم برای آوردن آب پای پیاده 5کیلومتراره برن رضا از نورآباد.

 

7971...0938: سلام و خسته نباشید میگم خدمت شما و تمام دستندرکاران برنامه. من یکی از کارگران شرکت سکو ایران هستم. امروز دو هفته است که اعتصاب کردم برای مطالباتمون. ده ماه حقوق معوقه و سنوات و عیدی اما صدامون بگوش کسی نمیرسه.

 

9051...0911: سلام. خداقوت. نیاز ضروری به این دکتر دارم ولی دسترسی ندارم. خجالت میکشم بگم ولی جانباز هستم عمل قلب باز  در ساری انجام دادم اما پیوند عروق اشتباه زده شد.هر جا میرم بدادم نمی رسند.دکترم هم گفت کاری از من بر نمیاد. میتونید کمکم کنید؟ بیمارستان دی و مطب هر وقت زنگ زدیم و رفتیم نشد.به شدت در رنج و عذابم. خیلی دکترا مراجعه کردم نشد فقط کار ایشان هست. التماس دعا.

 

6379...0910: سلام  تو را خدا در مورد وضعیت آسفالت و سرعت گیرهای غیراستاندارد بندرعباس گزارش تهیه کنید آیا کسی در این کشور هست که گوش مسئولین نالایق را بگیرد؟

 

5293...0912: با سلام پله برقی چهار راه سر سبز مدت هاست که خراب می باشد با توجه به اینکه ناراحتی قلبی شدید دارم و هر روز باید از پله ها بالا بروم دچار مشکلات عدیده ای شده ام مسرانه خواهشمندم برنامه ای اتخاد نمایید تا زودتر مسئولین به فکر تعمیر آن بیفتند متشکرم.

 

2788...0919: سلام، ببخشید قصد بی احترامی ندارم، ولی اکثر خبرهای زیرنویس شده  شبکه خبر،(کلمات) غلط املایی دارند، لطفأ بیشتر دقت کنید.

 

2796...0911: با سلام. اگه میشه یک خبر از کشاورزانی که 6 ماه است با خسارت سیل تونستند دست و پنجه نرم کنند حالا که محصول گوجه به دست آمده با فروشش مشکل دارن .ممنونم .از استان گلستان خانببین

 

2576...0917: سلام من یک خانم هستم با هفت فرزند سیل زده هستم به من یک چادر دادن و رفتن دیگه هیچ کمکی به من ندادن همسرم زندان هست و من میترسم که خونه روی سرمن و بچه هام خراب بشه لطفا کمکم کنید و پیگیر سیل زدگان سیستان و بلوچستان هم باشی با تشکر براهویی

 

1897...0915: شهنواز، از شهرستان خاش پس چی شد؟ باگذشت5 سال همچنان منتظر پرداخت خسارت از بیمه توسعه ورشکسته که قرارشد بیمه ایران تقبل و پرداخت کند داداشم پنج سال است که معلول و زمین گیرشده است خواهشاپی گیر باشید.

 

5102...0918: با عرض سلام در داروخانه های ما قرص های ارگوتامین سی و لیتمون 300 لیتیم کربنات اول بسته ای 2000 هزار تومان بوده حالا شده بسته ای 9000 هزار تومان الان اصلا نیست میشه پیگری کنیدباید از سردرد بمیریم مسؤلی نیست رسیدگی کنه بات شکراستان همدان شهرستان تویسرکان

 

2540...0910: با سلام و خسته نباشی درمانگاهی در دهستان حیدریه از توابع شهرستان گیلانغرب دستگاه کارت خوان ندارد و کل هزینه های ویزیت و داروخانه و تزریقات را نقدا میگیرند و اگر کسی دفترچه نداشته باشد نسخه را داروخانه پس نمی دهد این دهستان جمعیت دو هزارنفری دارد لطفا پیگیری کنید محمدی ازگیلانغرب به دعوت شما.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار