رهایی یک فرد از چوبه دار با وساطت خدام امام رضا (ع)

رابط استانی کانون خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی در دزفول از رهایی یک اعدامی از چوبه دار با وساطت خادمان امام رضا (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا آیت رابط استانی کانون خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی در دزفول گفت: برای برگزاری کاروان زیر سایه خورشید خادمان امام رضا (ع)  امروز با حضور در زندان دزفول با زندانیان دیدار کردند.

وی افزود: با حضور خدام حرم رضوی در زندان حال و هوای معنوی خاصی ایجاد شد و یک زندانی که به دلیل قتل غیرعمد ۲۳ سال پیش ۱۷ سال در زندان بوده با پا درمیانی خدام امام رضا (ع) و گرفتن رضایت از خانواده مقتول این زندانی از طناب‌دار رها شد.

آیت ادامه داد: دیدار خدام امام رضا (ع) با خانواده مقتول انجام شد که با  رضایت خانواده مقتول همچنین با وساطت خدام این زندانی پس از تحمل ۱۷ سال دوران زندان آزاد گردید.

پرداخت بدهی ۲ زندانی توسط خادمان امام مهربانی

رابط استانی کانون خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی در دزفول تصریح کرد: ۲ زندانی دیگر به دلیل بدهی مالی به مبلغ بیش از ۲۵۰ میلیون ریال با حضور خدام رضوی در دزفول آزاد شدند.

گفتنی است: از طرف دفتر کانون مرکزی خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان دزفول زیارت مشهد مقدس به خانواده‌ی مقتول اهدا شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.