پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان نکایی

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) نکا از پرداخت ۲۲۱ میلیون تومان وام کارگشایی به مددجویان نکایی زیر پوشش این نهاد در سه ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین بریمانی ورندی رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) نکا گفت:۲۲۱ میلیون تومان وام کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت و بانک مهر ایران به ۵۸ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان در سه ماهه اول امسال پرداخت شد.

وی افزود: در جهت رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند وام‌های کارگشایی تا سقف پنج میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی گفت: وام کارگشایی در بخش‌های تحصیلی، مسکن، معیشت، درمان، تهیه لوازم ضروری، ودیعه مسکن و جهیزیه به مددجویان پرداخت می‌شود که این تسهیلات به صورت قرض الحسنه در اقساط بلند مدت و بدون بهره در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

بریمانی در خصوص منابع تامین اعتبار این وام‌ها افزود: بخشی از این منابع از طریق باز پرداخت اقساط، بخشی از طریق درآمد‌های صدقات، بخشی نیز از طریق سپرده گذاری خیرین در صندوق امداد ولایت و همچنین بخشی با تفاهم نامه فی ما بین کمیته امداد و بانک مهر ایران تامین می‌شود.

وی گفت:مردم خیر و نوعدوست، بازاریان و اصناف می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه ساز رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند شهرستان بشوند.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) نکا افزود: در شهرستان نکا بیش از سه هزار خانوار کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س
 

پرداخت وام کارگشایی به ۵۸ مددجوی نکایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار