پست توئیتری ابوالقاسم طالبی درباره تقی‌زاده‌های امروزی +فیلم

کارگردان سینمای کشورمان با انتشار بخشی از فیلم یتیم‌خانه ایران در صفحه شخصی خود، به ماجرای توقیف نفتکش حامل نفت ایران و تقی‌زاده‌های امروزی پرداخت.

طالبیبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم طالبی کارگردان کشورمان که آثاری همچون قلاده‌های طلا، یتیم خانه ایران، سریال به کجا چنین شتابان و... را در کارنامه خود دارد، با انتشار بخشی از فیلم یتیم‌خانه ایران در صفحه توئیتری خود، به ماجرای اخیر توقیف نفتکش حامل نفت کشورمان در تنگه جبل الطارق توسط انگلیس و همچنین تقی‌زاده‌های امروزی پرداخت.

گفتنی است؛ چند روز پیش نیروی دریایی انگلیس یک نفتکش با نام «گرِیس-١» (Grace 1) را که حامل محموله نفتی کشورمان بود در منطقه آب‌های تنگه جبل‌الطارق توقیف کرد. پس از این توقیف غیرقانونی، سفیر انگلیس چند مرتبه در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد. همچنین طبق گفته مقامات نظامی کشورمان انگلیس از توقیف این نفتکش پشیمان خواهد شد.

در ادامه متن و ویدئوی پست توئیتری ابوالقاسم طالبی را مشاهده می‌کنید.

به شهادت تاريخ، راهزنىِ مسلح  دولت انگليس همواره عليه ايران صورت گرفته و اينک با توقف كشتى نفتکش ادامه پيدا كرده؛ و اما مزدورانى از جنس تقی‌زاده همزمان از خدمات دولت انگليس تعريف و با آستانه‌بوسى سفارت، قلم و هنر به اجنبی می‌فروشند و كتاب رضاشاه با سند انگليسى به چاپ می‌رسانند.

طالبی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.