نظامیان آمریکایی: جنگ‌های خاورمیانه ارزش این همه سختی را نداشت

اکثریت نظامیان آمریکایی که در جنگ‌های افغانستان، عراق و سوریه حاضر بودند بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های پیو معتقدند این جنگ‌ها ارزش این همه سختی را نداشت.

نظامیان آمریکایی: جنگ‌های خاورمیانه ارزش این همه سختی را نداشتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های پیو؛ بسیاری از نظامیان سابق آمریکایی که در جنگ‌های این کشور در عراق و افغانستان حاضر بودند معتقدند جنگ‌های خاورمیانه ارزش سختی‌های ناشی از مداخله در آن را نداشت.

فتیحه الحسن التمیمی گزارشگر العالم در گزارش خود تصریح کرد، این نظرسنجی می‌افزاید ۵۸ درصد از نظامیان آمریکایی که در افغانستان حضور داشتند و ۶۴ درصد از آنانی که در جنگ عراق حاضر بودند معتقدند این جنگ‌ها ارزش این همه سختی را نداشت ضمن اینکه ۵۵ درصد نیز درباره مداخله آمریکا در سوریه چنین نظری داشتند.

بر اساس تحلیلی که اخیرا دانشگاه براون منتشر کرد ۶ هزار و ۹۵۱ نظامی آمریکایی در عملیات نظامی در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ کشته شدند ضمن اینکه بسیاری از آنان نیز اقدام به خودکشی کردند و به زندگی خود خاتمه دادند.

به موجب یک نظرسنجی در آمریکا آمار وحشتناکی از ضربات روانی و جسمی به نظامیان آمریکایی حاضر در این جنگ‌ها به ثبت رسید تا جایی که وضعیت روانی بسیاری از آنان به خودکشی منجر شده است.

بر اساس آمار مرکز امور کهنه سربازان آمریکایی که اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شد بیش از شش هزار نظامی آمریکایی هر ساله و در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ اقدام به خودکشی کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ان شا الله بدرک واصل بشن غارتگران دزد امریکای خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چی فکر کردید؟! انتظار دارید که همین که اسلحه هاتون را بدست بگیرید و به کشور دیگران تعدی کنید مالک آنجا شده اید؟!؟ انتظار داشتید که این مردم از خودشون به خاطر شما بگذرند؟!
آخرین اخبار