با حضور خیل عظیم بانوان عفیفه؛

راهپیمایی عفاف و حجاب در شهر بانوی کرامت برپا شد

راهپیمایان،حجاب و عفاف را مطالبه عمومی دانستند و بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی در جلوگیری از انحرافات تاکید کردند.

راهپیمایی عفاف و حجاب در شهر بانوی کرامت برپا شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛در آستانه ۲۱ تیر و روز حجاب و عفاف هم زمان با دیگر نقاط ایران اسلامی ،راهپیمایی با شکوه عفاف و حجاب هم زمان در سراسر کشور با حضور  مردم همیشه در صحنه قم به ویژه بانوان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین که تحت عنوان "حجاب میراث کهن" و با شعار "من حجاب را دوست دارم" ترتیب یافته بود، پس از اجتماع در مصلی قدس به سمت میدان شهدا حرکت نموده و روز ملی حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

این راهپیمایی که به همت تشکل‌های مختلف قم به ویژه مجمع روحانیون جهادی و ولایی و انقلابی قم ترتیب یافته بود و شرکت کنندگان در این مراسم موضوع حجاب و عفاف را یک مطالبه عمومی دانسته و بر ضرورت پاسداشت ارزش‌های اسلامی به عنوان تنها راه موثر برای صیانت جامعه از آسیب‌ها و انحرافات تاکید کردند.

راهپیمایان با سر دادن شعار‌های "حسین حسین شعار ماست حجاب افتخار ماست" و " فاطمه معصومه الگوی عفت ماست پیروی از این بانو باعث عزت ماست"، "وصیت حضرت معصومه عفت اجتماع است فرهنگ بد حجابی آفت اجتماع است" پیروی خود از اصل ولایت فقیه اعلام و توطئه‌های شوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی در اشاعه فرهنگ بی بند و باری و فساد در جامعه را محکوم کردند.

اجتماع عظیم دختران انقلاب در ۴۰۰ شهر سراسر کشور برگزار شد، بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است، روزی که دژخیمان رضاخان قلدر مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

انتهای پیام/ش

راهپیمایی حجاب و عفاف در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.