بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی درحمایت از شیخ زاکزاکی؛

شیعیان جهان را به دادخواهی دعوت می کنیم/فریاد شیعیان مظلوم نیجریه به گوش منادیان دروغین حقوق بشر نمی‌رسد

مجمع جهانی شیعه شناسی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از شیخ زاکزاکی رهبر شیعیان نیجریه را اعلام کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛  متن بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی درحمایت از شیخ زاکزاکی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (ع): کونوا للظالم خصما" و للمظلوم عونا".

در حمایت از بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، و دیگر نهاد‌های دعوت کننده مردم، در دفاع از مظلومیت شیعیان نیجریه، و رهبر مجاهدشان که با داغ شهادت شش فرزند و خواهر شهیده و جمعی از منسوبینش، در بین هزار شهید مظلوم نیجریه، هنوز زیر بار ستم و ظلم مانده است.

شیعیان جهان را به دادخواهی و حمایت دعوت می کنیم.

حاکمان مزدور وهابیت، شیخ بیگناه و همسرش را سبعانه مضروب و مجروح و حبس کردند و بیرحمانه مورد شکنجه و توهین قرار دادند، و با کمال تأسف، علیرغم صدور حکم برائت، بدون هیچگونه اتهامی، تاکنون با فشار وهابیون متعصب از آزادی و حقوق اولیه انسانی و حتی درمان وی نیز جلوگیری کرده اند.

اکنون مسمومیت جدی ناشی از سرب گلوله‌های دژخیمان او را در معرض شهادت قرار دارد.

فریاد شیعیان مظلوم نیجریه و سازمان‌های غیردولتی حقوق بشری به گوش منادیان دروغین حقوق بشر نمی‌رسد، و نتیجه‌ای حاصل نشده است بلکه دنیای پر ادعا، هم اکنون ناظر تداوم جنایت و فاجعه انسانی در یمن و بحرین و کشور‌های آفریقایی و بخصوص اعمال شقاوت در باره شیخ زکزاکی و تداوم کشتار بیرحمانه شیعیان غیر مسلح نیجریه است.

همدستی حاکمان استکباری غرب و ایادی صهیونی، عربی وغربی آنان، آزادی و حقوق اولیه بشری را از شیعیان سلب و بالعکس، از آزادی گروهک‌های تکفیری تروریستی مسلح ضد شیعه حمایت می کنند.

این مجمع از امت همیشه در صحنه کشورمان و از شیعیان جهان تقاضا و دعوت می کند تا بعد از نمازجمعه این هفته در اعتراض به ظلم مستکبرین و حمایت از رهبر شیعیان نیجریه راهپیمایی مسالمت آمیز باشکوه برگزار نمایند و مظلومیت شیخ ابراهیم زکزاکی و جور و ستم دشمنان پیروان اهل بیت علیهم السلام را به گوش جهانیان برسانند. والی الله المشتکی.

انتهای پیام/ش

بیانیه مجمع جهانی شیعه شناسی درحمایت از شیخ زاکزاکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.