آیت الله علوی گرگانی در دیدار خانواده شهید فهمیده عنوان کرد؛

شهدا رهبر عملی جامعه اند/خانواده شهدا دارای مقامات والایی هستند

آیت الله علوی گرگانی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شهیدان گفت:شهدا رهبر عملی جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله علوی گرگانی روز جمعه ۲۱ تیرماه در دیدار خانواده شهید فهمیده که دفتر این مرجع تقلید برگزار شد ضمن خیر مقدم به خانواده این شهید والا مقام خطاب به پدر و مادر شهدا گفت:در قرآن از خدا راستگو‌تر چه کسی است وعده خدا ثابت است و در وعده خود تخلف نمی‌کند آن چه را در راه خدا دادید خدمتتان در راه خدا دارای پاداش والایی است.

شهدا رهبر عملی جامعه اند/خانواده شهدا دارای مقامات والایی هستند


وی در ادامه با اشاره به مقام والای شهید فهمیده گفت:حضرت امام خمینی (ره) در وصف فداکاری و شجاعت این شهید گفت رهبر ما آن نوجوان ۱۳ ساله است که با نارنجک خود را به زیر تانک دشمن انداخت، در واقع رهبر جامعه امام خمینی بودند و شهید فهمیده رهبر عملی آن بود.


وی با تاکید بر ضرورت الگوگیری از شهیدان افزود:شهدا رهبر عملی جامعه هستند.

شهدا رهبر عملی جامعه اند/خانواده شهدا دارای مقامات والایی هستند


آیت الله علوی گرگانی ضمن پاسداشت خون شهدا با اشاره به آیه ۱۶۹ سوره مبارکه آل عمران که خداوند متعال می‌فرماید (هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه آن‌ها زنده اند و در نزد خدای خویش روزی داده می‌شوند) گفت:شهدا از حال خانواده‌های خود با خبرند و حضورشان و دعایشان در زندگی شما جاری است.

شهدا رهبر عملی جامعه اند/خانواده شهدا دارای مقامات والایی هستند


این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به آیه ۱۷۰ سوره آل عمران (فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ) گفت:شهدا خوشحالند از آنچه خدا از فضل خود به آن‌ها عنایت کرده است، خانواده شهدا هم برای تربیت چنین فرزندانی دارای مقامات عالی هستند، در دنیا و آخرت سعادتمند هستند از خدا پاداش می‌گیرند و خدا از وعده اش تخلف نمی‌کند.


آیت الله علوی گرگانی در پایان این دیدار برای پدر و مادر شهید فهمیده و دیگر شهدا طول عمر با عزت از درگاه خداوند مسئلت کرد.

انتهای پیام/ش

دیدار خانواده شهید فهمیده با آیت الله علوی گرگانی

برچسب ها: مراجع تقلید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.