امام جمعه شهرکرد:

برجام غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌هاو اروپایی‌ها را اثبات کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برجام آزمونی روشن برای اثبات غیرقابل اعتماد بودن مقامات آمریکایی و هم پیمانان اروپایی شان است.

برجام آزمونی روشن برای اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی هاو اروپایی‌هابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۱ تیر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، مذاکره با آمریکا را راهبردی اشتباه و از پیش شکست خورده دانست و اظهار داشت: برجام آزمونی روشن برای اثبات غیرقابل اعتماد بودن مقامات آمریکایی و هم پیمانان اروپایی شان است.

وی افزود: امروز دیگر زمان هدر دادن وقت با طرح مذاکره با آمریکا نیست و باید هرچه زودتر به توان داخلی تکیه و به جای غرب به جوانان ایران اسلامی اعتماد کرد تا کشور در مسیر تمدن سازی اسلامی پیش رود.

نکونام اضافه کرد: روزگاری عده‌ای با وعده و وعید‌هایی مبنی بر اینکه هم با آمریکا مذاکره می‌کنیم هم چرخ سانتریفیوژ‌ها خواهد چرخید و هم تحریم‌ها را لغو می‌کنیم از مردم رأی گرفتند و وقت و هزینه کشور صرف برجام شد، اما دیدیم با وجود هشدار‌های مکرر و مخالفت‌های ضمنی مقام معظم رهبری درباره گفتگو با طرف‌های غربی، نه چرخ ساتنریفیوژ‌ها چرخید، نه تحریم‌ها حذف شد و نه مذاکره جواب داد و حالا نباید اشتباهات گذشته تکرار شود.

وی به سالروز تأسیس شورای نگهبان هم اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی تاکنون با موفقیت و دقت هرچه تمام‌تر از کیان نظام و اصول قانون اساسی و آرای مردم صیانت کرده است، اما باید مراقبت بیشتری در تأیید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی و جلوگیری از نفوذ ناخالص‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران کند.

نکونام عفاف و حجاب را اصل اجتناب ناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: رعایت این اصل جزو ضرورت‌های جامعه اسلامی است، گویی عده‌ای می‌خواهند بی حجابی در جامعه را ترویج کنند که این خود ریشه تاریخی از زمان رضاخان قلدر دارد، اما باید مقابل این فشار‌ها ایستاد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امر به معروف و نهی از منکر را موضوع اصلی طرح مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی بیان کرد و گفت: بی تفاوتی درباره این فریضه الهی باعث تباهی جامعه می‌شود و سعی می‌کنیم با حفظ امر به معروف و نهی از منکر جوانان را هوشیار کنیم و منکراتی همچون بی حجابی، پخش برخی موسیقی‌ها و بعضی معاملات در بازار برای جامعه عادی نشود و همه نهی از منکر احساس وظیفه کنند.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نمازجمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار