دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹؛

ایران ۲- برزیل ۳ / شوک داور بلند قامتان را مات کرد / شاگردان کولاکوویچ از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند

تیم ملی والیبال کشورمان با شکست مقابل برزیل از رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ بازماند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی والیبال ایران و برزیل در دور نهایی رقابت های لیگ ملت های والیبال از ساعت ۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم که شرایط بسیار حساسی دارند تنها به برد فکر می کنند. 

ایران ۰- برزیل ۰/ گزارش لحظه به لحظه

تیم ملی والیبال برزیل که به عنوان تیم نخست دور اول به مرحله نهایی صعود کرد در نخستین بازی مقابل لهستان با نتیجه ۳ -۲ شکست خورد تا شروع خوبی در این مرحله نداشته باشد. تیم ملی والیبال ایران هم در طرف مقابل در بازی اول خود مقابل لهستان باخت تا هم سند صعود قرمز سفید‌ها به دور نهایی را امضا کند و هم شرایط برای حضور در چهار تیم برتر را سخت‌تر کند. شاگردان کولاکوویچ حالا شانس برابری با برزیل دارند و برنده این دیدار دیگر مسافر نیمه نهایی به همراه لهستان خواهد بود.   نکته جالب این جاست که سلسائو با توجه به استراحت بیشتر از شرایط بدنی بهتری برخوردار است.

تیم‌های ملی برزیل  و ایران پیش از این هم سابقه رویارویی‌ها زیادی دارند که برخی از آن‌ها در مرحله‌های حساسی از جمله دورن‌هایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ بوده است. سلسائو در مجموع ۱۴ بازی  ۱۱ برد را تجربه کرده است و تنها ۳ مرتبه مقابل ایران شکست خورده است .

تاریخچه دیدار دو تیم 

جام جهانی ۱۹۹۱: ایران صفر – برزیل ۳
جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۰۹: ایران یک – برزیل ۳
جام جهانی ۲۰۱۱: ایران صفر – برزیل ۳
جام قهرمانان بزرگ جهان ۲۰۱۳: ایران یک – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۲ – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل صفر
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل ۲
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۲ – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۴: ایران ۳ – برزیل یک
لیگ جهانی ۲۰۱۶: ایران یک – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۶: ایران صفر – برزیل ۳
لیگ جهانی ۲۰۱۷: برزیل ۳ – ایران یک
لیگ ملت های ۲۰۱۸: برزیل ۳ - ایران ۲
لیگ ملت های ۲۰۱۹ : ایران ۲ - برزیل ۳

ایران ۰- برزیل ۰/ گزارش لحظه به لحظه

ست نخست  / برزیل ایران ۲۰ - برزیل ۲۵ 

لوکارلی، فلاویو، فرناندو، والاس، لوکاس و داگلاس ترکیب شروع کننده برزیلی‌ها بودند مجرد، معروف، عبادی پور، موسوی غفور و معروف هم ترکیب ابتدایی ایران بودند، آغاز کننده بازی تیم ملی والیبال ایران بود و پوریا فیاضی توانست نخستین امتیاز بازی را کسب کند. سرویس میلاد عبادی پور، اما خوب نبود و به تور برخورد کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

سلسائو نخستین سرویسش را عالی زد ودریافت بد در زمین ایران باعث شد تا برزیلی‌ها امتیاز خوبی بگیرند. نمایش آن‌ها در ادامه باعث شد تا برزیل همان ابتدا با دو امتیاز پیش بیافتند. دریافت، دفاع و ضربه دقیق از بازیکنان ایران در رالی زیبای ابتدای ست نخست باعث شد تا حساب کار ۳ -۳ شود این رالی ۳۶ ثانیه به طول انجامید.

برزیلی‌ها به راحتی امتیاز ۴ هم گرفتند، اما اشتباه عجیب و غریب آن‌ها و ضربه خوب از ایران بازی را به تساوی کشاند. بازیکنان ایرانی در همین ابتدای کار روی دو سرویس بد ۲ امتیاز به برزیل دادند. بازی دو تیم در ابتدا بسیار پایاپای و نزدیک دنبال می‌شد، اما اشتباه بازیکنان ایران در زدن سرویس و دریافت باعث شد تا برزیل با کسب ۳ امتیاز پیاپی ۸ - ۵ نخستین وقت اضافه قانوی بازی را رقم بزند.

سرویس‌های قدرتی برزیل و دریافت نامناسب در زمین ایران فرصت‌های خوبی برای برزیل در پی داشت و باعث شد تا آن‌ها به راحتی امتیاز بگیرند و اختلاف دو تیم را به ۱۰ امتیاز برسانند.کولاکوویچ پس از این اتفاق درخواست وقت فنی کرد، اما در ادامه نمایش برزیلی‌ها بسیار خوب بود و آن‌ها با دریافت‌های خوبشان به راحتی اختلاف را بیشتر کردند.

اشتباه با چاشنی بدشانسی باعث شد تا برزیل به راحتی امتیاز‌های بیشتری بگیرد. کولاکوویچ در این لحظات مجبور شد تا تغییراتی در تیم داشته باشد، تغییراتی که مثبت بود و برای ایران امتیاز ۶ را در پی داشت. ایران با کسب این امتیاز از سرویس‌ها لوکارلی خلاص شد و همین مسئله چند امتیاز پیاپی دیگر را همراه داشت.سرمربی برزیل پس از این اتفاق به سرعت دست به کار شد و وقت استراحت فنی گرفت. برزیل پس از این زمان توانست امتیاز بگیرد و روند خوب سرو قامتان را قطع کند.

فلاویو هم دیگر برزیلی بود که با سرویس‌های فنی اش در برخی لحظات دریافت را سخت می‌کرد. بازی در میانه‌های این ست با اختلاف ۶ امتیاز به سود برزیل دنبال می‌شد، اما نمایش ایرانی‌ها هم خوب بود و بازیکنان کشورمان در برخی صحنه‌ها نمایش خوب و قابل قبولی داشتند.

دفاع خوب و فوق العاده مجرد امتیاز یازدهم برای ایران را در پی داشت، اما این کافی نبود و برزیل با آبشاری مناسب به امتیاز ۱۶ رسید و دو تیم به وقت استراحت دوم رفتند.شاگردان کولاکوویچ پس از وقت استراحت قانونی دوم نمایش خوبی داشتند و ۲ امتیاز پیاپی گرفتند و اختلاف را به ۳ امتیاز رساندند.

دریافت مناسب از ایرانی‌ها و ضربه قدرتی امتیاز ۱۴ را رقم زد و همین بهانه‌ای شد تا سرمربی برزیل درخواست وقت استراحت فنی داشته باشد تا با گوشزد کردن نکاتی مانع از دست رفتن برتریشان شود.جنگ اصلی بدون شک در عملکرد پاسور‌های دو تیم بود. برزیل با طراوت بیشتریبازی می‌کرد و در برخی صحنه‌ها به راحنتی امتیاز می‌گرفت.

سرویس خوب علی اصغر مجرد شرایط سختی را در دریافت برای برزیل به دنبال داشت و امتیاز ارزشمندی برای ایران به دست آمد.همچنین لوکارلی تاثیر فوق العاده‌ای در جریان بازی برزیل داشت وهم امتیاز‌های زیادی کسب می‌کرد و هم زمینه ساز امتیاز‌های زیادی برای هم تیمی هایش شد.

سرمربی برزیل بازهم در صحنه‌ای مشکوک درخواست بازبینی داشت که رای آن به سود تیمش تمام شد و امتیاز ۲۰ را برای برزیل در پی داشت.کولاکوویچ با این اتفاق درخواست وقت استراحت داشت و پس از آن امیر غفور امتیاز خوبی به دست آورد. فور همچنین سرویس‌های خوبی هم زد و برای تیم ملی زمینه ساز امتیاز‌های خوبی شد و اختلاف را در لحظات پایانی به یک امتیاز رساند.

فلاویو، اما با پاس کوتاهی که در تاختیارش قرار گرفت امتیاز ۲۱ را به دست آورد؛ بازی سرعتی و ضربات دقیق با چاشنی دریافت نا مناسب اختلاف را دوباره زیاد کرد.درخواست بازبینی در لحظات پایانی باز هم مانع شکست ایران نشد و در پایان برزیل ۲۵ - ۲۰ برنده این ست شد.  

ایران ۰- برزیل ۱/ گزارش لحظه به لحظه

ست دوم / ایران ۲۳ - برزیل ۲۵ 

نخستین امتیاز ست دوم هم برای ایران روی دفاع اشتباه برزیلی‌ها به دست آمد. مجرد با سرویس خوب و موسوی با دفاع بهتر دومین امتیاز را برای تیم ملی ایران رقم زدند. این روند، اما ادامه دار نبود و دومین سرویس او به بیرون رفت تا امتیاز برای برزیل ثبت شود.

ضربه خوب غفور امتیاز ۴ را برای ایران به دنبال داشت و باعث شد تا نتیجه ۴ - ۲ شود، نمایش خوب برزیل، ضربات قدرتی و شانس این تیم باعث شد تا سلسائو ۵ امتیاز پیاپی بگیرد و نتیجه ۷ - ۴ به سود برزیل شود.

لوکارلی، اما در ادامه نتوانست به روند خوب سرویس زنی اش همانند ست نخست ادامه دهد و در پایان امتیاز ۵ برای ایران رقم خورد.برزیل به خوبی دریافت می‌کرد و ضربه می‌زد این اتفاق باعث شد تا نخستین وقت استراحت قانونی هم زمانی رقم بخورد که برزیل به امتیاز ۸ رسید و نتیجه بازی ۸ - ۵ شد.

سرویس خوب برزیلی‌ها برای آن‌ها امتیاز ۹ را در پی داشت، اما بازیکنان ایرانی در دریافت بهتر بودند و فاصله شان با حریف صاحب نام را به یک امتیاز رساندند.علی اصغر مجرد روی یک پرش و برخورد با فیاضی دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه به بیرون رفت همین مسئله باعث توقف بازی شد.

شفیعی با حضورش در زمین از همان ابتدا نمایش خوبی داشت و با دفاع توپ والاس برای ایران امتیاز ۹ را رقم زد. او در سرویس هم موفق بود و ضربه اش امتیاز ۱۰ را برای ایران به همراه داشت.فاصله امتیازی دو تیم اگرچه در لحظاتی از بازی کم می‌شد، اما در تمام دقایق این برزیل بود که تیم برتر میدان بود. اشتباه در ضربات سرویس و دریافت نامناسب اول در صحنه‌هایی باعث از دست رفتن امتیاز برای ایران می‌شد.

لوکارلی این بار با قرار گرفتن در پشت ضربه سرویس بازهم نتوانست به خوبی امتیاز گیری کند و همین باعث شد تا زمینه تساوی امتیازی برای نخستین بار رقم بخورد.تیم ملی ایرانی برای نخستین بار در این بازی توانست از حریفش با نتیجه ۱۵ - ۱۲ پیش بیافتند و همین باعث شد تا سرمربی برزیل به سرعت درخواست وقت استراحت فنی داشته باشد.این وقت استراحت برای برزیل بسیار کار ساز بود و باعث شد تا ۱۶ - ۱۵ جلو بیافتد.

آبشار مناسب شفیعی بازی را در امتیاز ۱۶ به تساوی کشان د و در ادامه بازی خوب و ضربه دقیق ایران را از حریفش جلو انداخت.سعید معروف در ادامه هم سرویس خوبی نداشت و کار به تساوی کشیده شد، اما دریافت مناسبی که در ادامه صورت گرفت نتیجه بازی را به سود ایران رقم زد.

بازی خوب ایران در لحظات پایانی جریان را به سمت ایران برگرداند به طوری که سرو قامتان با نتیجه ۲۰ - ۱۸ از حریفشان پیشی گرفتند.سرمربی برزیل پس از این اتفاق تقاظای وقت اسرتاحت دیگری داشت که به سود آن‌ها تمام شد سلسائو توانست به سادگی بازی را به تساوی بکشاند.

دریافت مناسب، پاس خوب همراه با چاشنی سرعت امتیاز ۲۲ را برای ایران در پی داشت. بازی در لحظات پایانی این ست نزدیک و پایاپای بود.برزیل روی سرویس زیبای ده سوزا به امتیاز ۲۳ رسید، کولاکوویچ که نمی‌خواست تیمش بازنده بازی باشد درخواست وقت استراحت کرد.این، اما کافی نبود و برزیل با تجربه امتیاز ۲۴ را هم گرفت با این حال دریافت خوب و ضربه قدرتی نتیجه را ۲۴ -۲۳ به سود برزیل کرد و در پایان هم سلسائو با امتیاز گیری مناسب به امتیاز ۲۵ رسید و برنده این ست شد.

ایران ۰- برزیل ۱/ گزارش لحظه به لحظه

ست سوم / ایران ۲۶ - برزیل ۲۴

تیم ملی والیبال ایران همانند دو ست قبل نخستین امتیاز ست را گرفت. اشتباه در سرویس، اما کار را ۱ -۱ مساوی کرد. شاگردان کولاکوویچ، اما بر خلاف دو ست قبل اجازه ندادند حریفشان پیش بگرد و با نتیجه ۶ - ۴ جلو افتادند.برزیل با درخشش ده سوزا بازهم امتیاز گیری کرد و به فاصله یک امتیازی ایران رسید. این، اما کافی نبود واین بار تیم ملی ایران توانست نخستین تیمی باشد که به امیتاز ۸ می‌رسد.

لوکارلی در این ست هم نمایش خیره کننده‌ای در سرویس‌ها داشت و به خوبی برای تیمش امتیاز گرفت.تیم ملی والیبال برزیل در حالی که به امتیاز ۸ این بازی رسید کادر ایران درخواست بازبینی کرد که نتیجه آن امتیاز ۹ را برای ایران در پی داشت.

سرویس‌های خوب ایران در ادامه کار باعث شد تا فرصت‌های مناسبی برای امتیاز گیری به وجود بیاید و بازیکنان ایران هم با استفاده از آن توانستند با ۳ امتیاز از حریفشان جلو بیافتند و حاشیه امنیت مناسبی را به وجود بیاورند.

دفاع خوب بازیکنان ایرانی از جمله روی ضربات بازیکنان قدرتی برزیل جهت بازی را تغییر داد و تیم ملی والیبال ایران در لحظاتی تیم برتر میدان بود.اشتباه باز هم در سرویس‌های ایران وجود داشت و در برخی مواقع امتیاز‌های خوبی را برای برزیل در پی داشت. این مسائل اما خیلی روی کار سرو قامتان تاثیر نداشت و شاگردان کولاکوویچ توانستند نخستین تیمیی باشد که به امتیاز ۱۶ می‌رسند.

بازیکنان برزیل پس از وقت استراحت قانونی بازشگت مناسبی به بازی داشتند و حتی اختلاف را به ۲ امتیاز رساندند، اما دفاع خوب شفیعی و غفور همراه با ضربات سرعتی و دقیق ایران را ۲۱ - ۱۷ پیش انداخت.

سرمربی برزیل در ادامه درخواست وقت استراحت فنی داشت و پس از آن هم شاگردانش موفق به کسب امتیاز شدند، اما درخشش ایرانی‌ها امتیاز ۲۲ را به دنبال داشت.برزیل در ادامه بازگشت خوبی به بازی داشت و خودش را به فاصله ۲ امتیازی ایران رساند؛ کولاکوویچ هم در همین زمان درخواست وقت استراحت فنی داشت تا بازیکنانش را آماده نگه دارد.

اشتباه موسوی در دفاع امتیاز ۲۱ را برای برزیل رقم زد وبازی بسیار حساس شد. در ادامه رالی زیبایی پیش آمد و برزیل به بازی برگشت و نتیجه ۲۲ -۲۲ مساوی شد.بازی در ثانیه‌های پایانی بسیار نفسگیر دنبال می‌شد و دو تیم در لحظاتی در امتیاز ۲۳ برابر شدند در ادامه امتیاز ۲۴ برای ایران رقم خورد اشتباه در دریافت کار را به تساوی کشاند با این حال سرو قامتان ایرانی در لحظات پایانی درخشیدند و با نتیجه ۲۶ - ۲۴ این ست را به سود خود به پایان رساندند.

ایران ۱- برزیل ۲/ گزارش لحظه به لحظه

ست چهارم / ایران ۲۵ - برزیل ۲۰

نخستین امتیاز در این ست بر خلاف ۳ ست قبل برای برزیل رقم خورد. بازیکنان سلسائو در ست چهارم در دفاع خیلی خوب نبودند و همین مسئله باعث شدتا یکی - دو امتیاز در ابتدای کار از دست بدهند.

بازی دو تیم در این ست پایاپای و نزدیک دنبال می‌شد. برزیل که برای حضور در نیمه نهایی تنها به برد در این ست نیاز داشت بازی قدرتی را به نمایش گذاشت.

اختلاف امتیاز دو تیم در ابتدا ناچیز بود و بازیکنان ایران هم با استفاده از خلا دفاعی و ضربه دقیق امتیاز گرفتند.

اشتباه و خطایی بازیکنان ایران باعث شد تا حساب کار ۷ -۷ مساوی شود در نهایت، اما امتیاز ۸ برای ایران ایران بود.

سرویس بد شفیعی در ادامه بازی را به تساوی کشاند. برزیلی‌ها پس از اشتباه شفیعی روی اشتباه دفاع ایران هم به امتیاز ۹ و ۱۰ رسیدند تا اختلاف امتیاز دو تیم به ۲ امتیاز برسد.

اشتباهات پیاپی بازیکنان ایران امتیاز‌های زیادی را به برزیل دادواختلاف دو تیم به ۴ امتیاز رسید.

بازیکنان ایرانی، اما قصد باختن در این ست را نداشتند و توانستند بازگشت خوبی به بازی داشته باشند. آن‌ها به سرعت اختلاف را کم کردند و با دریافت امتیاز ۱۶ از حریفشان پیش افتادند.

شاگردان کولاکوویچ در ادامه ۲ امتیاز دیگر هم گرفتند و از حریفشان ۳ امتیاز پیش افتادند، اما بازی خوب برزیلی‌ها باعث شد تا اختلاف ۱ امتیاز شود.


اجرای نقشه مناسب و ضربات دقیق ایران را ۲۱ - ۱۸ پیش انداخت و سرمربی برزیل درخواست وقت استراحت کرد و پس از آن هم سلسائو یک امتیاز گرفت، اشتباه در سرویس نتیجه را ۲۲ -۱۹ به سود ایران کرد.

شاگردان کولاکوویچ در ادامه هم درخشیدند و ۲۵ - ۲۰ برنده این ست شدند.

ایران ۲- برزیل ۲/ گزارش لحظه به لحظه

ست پنجم / ایران ۱۰ - برزیل ۱۵

نخستین امتیاز در ست پنجم برای برزیل بود، اما دریافت خوب و ضربه با دقت از ایرانی‌ها در ادامه کار ۲ امتیاز در پی داشت.هر دو تیم همانند ۴ ست قبل بازی نزدیک و پایاپای را به نمایش گذاشتند بازیکنان دو تیم با هیجان و شور خاصی دنبال کننده بازی بودند و اشتباهاتی هم داشتند.

بازیکنان ایرانی با دقت در سرویس و ضربات نهایی به خوبی امتیاز گرفتند و از حریفشان جلو افتادند.تیم اول جهانی یعنی برزیل قصد تسلیم نداشت و با چند ضربه قدرتی و دقیق به فاصله یک امتیازی ایران رسید.

داور در صحنه‌ای مشکوک امتیاز ۸ را به برزیل داد تا کار به تساوی کشیده شود، بازیکنان دو تیم در لحظات پایانی بازی را عصبی دنبال می‌کردند و برزیلی‌ها با یک امتیاز جلو بودند.

بازی در لحظات پایانی بسیار حساس و نفسگیر دنبال می‌شد و دو تیم نمایش خوبی داشتند. اما تصمیم‌های عجیب داور در لحظات پایانیی باعث شد تا بازیکنان ایران تمرکزشان را از دست بدهند همچنین تجربه برزیلی‌ها هم به کمکشان آمد تا آن‌ها در نهایت با نتیجه ۱۵ - ۱۰ برنده این ست و در مجموع ۳ -۲ برنده این بازی باشند و همراه با لهستان به نیمه نهایی لیگ ملت‌های والیبال برسند.

سعید معروف همچنین به دلیل اعتراضاتش به داور کارت زرد گرفت دیگر بازیکنان ایران هم در چند صحنه پایانی به داور معنرض شدند. 

ایران ۲- برزیل ۳ / شوک داور بلند قامتان را مات کرد / شاگردان کولاکوویچ از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند


بیشتر بخوانید:

ایران - برزیل / فرصت انتقام گیری از سلسائو / کار سخت سرو قامتان برای حضور در جمع ۴ تیم

کولاکوویچ: بازی مقابل لهستان برای ما دشوار بود/ دیدار با برزیل سرنوشت ساز خواهد بود

تمجید فدراسیون جهانی والیبال از کاپیتان تیم ملی ایران

امیر غفور امتیاز آورترین بازیکن ایران برابر لهستان

معروف:لیگ ملت‌های والیبال قابل پیش بینی نیست/ می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد مصطفی
۰۳:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۸
متاسفانه بازهم رفتار ناپخته و اعتراضات به داور تمرکز تیم را بهم ریخت مخصوصا رفتار پرخاشگرانه و حمله بطرف داور توسط پویا فیاضی که داور لج کرد و ویدیو چک را قبول نکرد ، هنوز فکر میکنن دارن در لیگ داخلی مسابقه میدن . کولاکویچ هم به درد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۱۵:۳۵ ۲۲ تير ۱۳۹۸
باعرض سلام متاسفانه تیم ایران برای روزهای سخت اماده نشده واین طرزتفکر مستقیما ازمربی تیم نشات میگیره اقای کولاکویچ حرفه ای نیس من بارها گفتم
فقط اناستازی مربی استالیایی میتونه به ما کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
باعرض سلام وخسته نباشید امروز مربی باید غفور وفیاضی را تعویض میکرد اصلا روز غفور نبود غیر از دست اول در ستهای بعدی تمام سرویسهاس غفور به تور میخورد با اوت میشد وفیاضی هم نه سرویس خوب زد ونه آبشارهاش که بیشتر دفاع میشد باید امروز از یلی ومعنوی نژاد با قایمی استفاده میکرد واقعا این مربی مرد روزهای سخت نییت وترسو است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
هر چقدر پول بدی همونقدر آش میخوری !! ما یه جاهایی خیلی خوب پول خرج میکنیم و علتش هم خیلی خوب معلوم و مشخصه....!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
از مربی خارجی در ورزش چه خیری دیدیم به ویژه در سطح ملی. در والیبال ما با هر مربی داخلی و با این بازیکنان مستعد حد اقل به نیمه نهایی راه میافت . والیبال مدتی است اصرار به مربی خارجی از نوع صرب کرده و متاسفانه هیچکس جوابگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
کلا اینکه ما جواب شایستگی هامونو نمیگیریم که رویه شده. ما شایسته برد بودیم، برزیل شایسته ی باخت، کولاچوویچ شایسته ی اخراج و داور هم لایق....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ست 5 را بازیکنها در اصل به خودشون و ناپخته عمل کردنشون باختن
سعید معروف هم خیلی بهتر باید عمل میکرد و افراد را آرام میکرد
ست 5 را تیم 8 بر 5 جلو بود ولی تیم پوکید
واقعا حیف شد
چقدر خوب میشد اگر ایران بالا میرفت و انتقام رفتار پلیس فرودگاه شیکاگو را از تیم ملی آمریکا میگرفت
واقعا حیف شد
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۱۲:۱۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
سرمربی باید عوض بشه چون مراحل سخت را مدیریت نمی کنه، بلد نیست
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
مربی خوب بود که خوب بازی میکردن فقط بازیکن ها در ست پنجم کمی غیر حرفه ای عمل کردن وبا اینکه جلو بودند نتونستن نتیجه بگیرن ولی در کل ممنون
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۲:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
چراما همش داورو مقصر میدونیم اگر اما ست اول ویا دوم میربدیم این اتفاق ها پیش نمیامد در هر مسابقات ورزشی که میبازیم دارومقصر میدونیم وبا مقصر دونستن داور چیزی درست نمیشه به جای این کارا مشکلو اساسی حل کنید نه اینکه داورو مقصر بدونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
تیمهای ملی باخت میدن تشکر میکنیم. حذف میشن تشکر میکنیم. میبریم تشکر میکنیم. معلوم نیست فرق این دو تشکر در چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۳:۰۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
این تشکر بخاطر تمام زحمت هاییست که این بچه ها کشیده اند و یقینآ شادی و غم اونها هم کمتراز من و شما نیست و ما مردمی مادی نیستیم ماشین هم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
اگه زحمت کشیده بودن میبردن
-
محقق
۱۱:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
واليبال ي بازي تيمي هستش قرار نيست اگر يه بازيكن روزش نباشه كلا فاتحه تيم خوندست.تمام تيم ها چندين بار تعويض داشتن ولي ايران مگر مجبور ميشد كه تن به تعويض بدهد.اينجوري به جايي نمي رسيم.مربي ايران حرفه اي عمل نكرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
سرویس برزیل اونارو برنده کرد. ما سرویس منفی زیاد داشتیم
Canada
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
عالی بود دستشون درد نکنه اکر مقابل لهستان این طور بازی می کردند برنده بودند
-
محقق
۱۱:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بچه ها خسته نباشيد.متاسفانه تيم هاي ملي ما از نظر برنامه ريزي ضعيف عمل ميكنن.تجربه اي كه تيم ايران داشت تيم لهستان نداشت. اونا خيلي راحت سرويس هاي ريسكي با خطاي كم ميزدند ولي ما سرويس ساده رو يا به تور كوبيديم يا به اوت.من فكر ميكنم اول از همه بايد بازيكن سرويس ريسكي بلد باشه و گرنه تيم به جاي نميرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
دمشون گرم بخدا ...خدا خیرشون بده باخت شون هم واسمون ارزشمنده چون همه تلاششون رو کردن ...کاش یکم فوتبالیها یاد بگیرن فقط ادعا دارن و پول میخوان ...
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۰:۵۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
معروف با اون حرکت بچهگونش تمرکز وروحیه بقیه تیم رو به هم ریخت.اگر اون لحظه با عقلانیت عمل میکردمیتونستن با ارامش بازی رو ببرن.هرچی طی این مدت زحمت کشیده در حساسترین لحظه ای بازیها همه رو به باد داد.
Iran (Islamic Republic of)
دهه هشتادی
۱۰:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ما فقط به سرمربی باختیم اخرای بازی آقای کوکاکولا حرص سعید رو هم در اورد
خسته نباشین دلاورا از بازیکنا خیلی راضییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
واله تا همین جاشم که سری تو سرا درآوردیم راضیم
کاش فوتبالمون به اینجاها برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بازیکنان تمام تلاششون رو کردن خسته نباشن،ولی اگه یه کمی کلاکویچ حرفه ای عمل میکرد میشد تو ست پنجم نتیجه گرفت ، بهرحال خیلی براشون ناراحت شدیم ،کاش بازی با لهستان رو میبردیم ،واقعا کلاکویچ فقط نگاه میکنه
-
ناشناس
۰۹:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
خواهشا داور را مقصر ندانید
Iran (Islamic Republic of)
محمد زاده
۰۹:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
برخی میگویند ورزش را سیاسی نکنید !
اما خودشان و اربابانشان ، نانشان را از ورزش سیاسی میخورند!!!!
نگاهی اجمالی به رفتار چند روز اخیر جمعیت گرگها به ریاست آمریکا ، با ورزشکاران ما سندی بر این مدعاست !!!
ابتدا رفتار غیر عادی و غیر قانونی و توهین آمیز به تیم ملی در فرودگاه شیکاگو ! و در فاصله کوتاهی این اتفاق عجیب ناداوری در بازی با
برزیل !!!
جمعیت گرگها خوب میدانستند اگر «سرو قامتان ایران اسلامی » را آزاد بگذارند ، طومارشان در هم پیچیده خواهد شد و.....
پس بزرگترین «بازی سیاسی» را با تیم ملی ایران که میهمانشان بود ، انجام دادند و بی صدا ذبحش کردند!!!!
بنابراین امیدواریم این درسی باشد برای کسانیکه همیشه سعی می کنند برای خوشایند مجامع بین المللی و... مسائل سیاسی را در ورزش دخالت ندهند !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۹:۱۵ ۲۲ تير ۱۳۹۸
فقط یک کلام زنده و پاینده باشید سرو قامتان ایران ممنون که مردانه زحمت کشیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
فقط به خاطر غرور و خود شیفتگی باختند و بس
Iran (Islamic Republic of)
AMIN BARANI
۰۸:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
هیچی از ارزش های این تیم کم نمیشه...شور و حالی که دادین صد برابر بیشتر از فوتبال بود...بچه ها مچکریم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
لطفاً بررسی شود اون امتیازی که داور در ست پنجم حاضر به بازبینی فیلم (استفاده از ویدئو چک )نشد. واقعاً بازیکن برزیل خطا کرد یا نه.
همچنین امتیازی که ویدئو چک جای دیگری غیر از خواسته ایران رو نشان داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
پس چرا اينجوري شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ممنون بلند قامتان ایران زمین شما تلاشتون رو کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
با سلام ما از تیم والببالمان حمایت و تشکر میکنیم انشاء الله برای دوره بعد قرمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۲ تير ۱۳۹۸
همون حرفهای همیشگی.چیزی از ارزشهای ما کم نمیشه و ..........سرپوشی برای ناتوانی
France
امیر
۰۷:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
از اول امیدی به سعود نداشتیم
الان حداقلش اینه که بیت المال رو حروم نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
صعود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۶:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
گویا این موضوع که باخت را تقصیر داور،زمین،خورشید یا فلک بیاندازیم، داره جزئی از فرهنگمان میشود.
بهتر است ضمن احترام به تلاش و کوشش دیگران در کسب موفقیت شان، از باخت ها تجربه کسب کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
همیشه میخوایم باختمون رو گردن داور بندازیمحتی داورم نبود بنظر حق ما باخت بود
من بازی رو دیدم برزیل در کل سر بود خیلی حرفه ای و قشنگ و خلاق بازی میکردن ، هربار یه جور پاس و ضربه به علاوه سرویس های عالی، ایران بازی سنتی و اکثرا بدون خلاقیت ، پاس ها و نوع بازی تکراری و کند که میشد راحت آبشار زننده رو پیش بینی و دفاع کرد
Iran (Islamic Republic of)
یک کاربر
۱۰:۴۳ ۲۲ تير ۱۳۹۸
باعرض سلام دوست عزیز اولااگرداورواقعا منصف بود حداقل یکی ازدوصحنه مشکوک برای ایران راویدیو چک میداد همانطورکه صحنه مشکوک امتیازنهایی ست سوم رابااختیاربرای برزیل ویدیوچک داد ثانیا ایران کجا بدون خلاقیت بازی کرد معروف یکی ازبهترین وخلاقترین پاسورهای جهان است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۶:۱۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
واقعا خسته نباشید میگم به بچه های تیم ملی...تو این بازی واقعا عاااااالی بودند...درسته ک باختیم و حذف شدیم...ولی رسیدن تا مرحله نهایی کار هر تیمی نیست...دمتووووون واقعا گرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ورزش در دنیای امروز بازی نیست انجام وظیفه است ! به ماها یاد دادند که همه چیز بازی !!!
وقتی یه طرف همه چیز براش بازی اقتصاد بازی زندگی بازی ورزش بازی !! چطور میتونه سروری کنه ؟؟؟ ما باید اول سروری رو یاد بگیریم بعد قهرمانی !!
کافیه از تک تک بازیکنان بپرسین همه اونها میگن بازی دیگه اونم احساسی !!!؟؟؟؟؟؟ بنظرم ما بیشتر مشکل روانی داریم در تیمهامون تا مشکل فنی !!!؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۰۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
همیشه حق ایرانو میخورن همه ورزشا نمیدونم این داورا رو از کجا میارن تربیت شدن واسه شکست تیم ایران همه کار میکنن
United States of America
Farrokh
۰۵:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
تیم والیبال ایران پرافتخار در مقابل برزیل بازی کرد دل همه ما ایرانی ها در آمریکا را شاد کرد . بچه ها متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
علت پیروزی تیمهای بزرگ اینه که اونا در بازیهای نهائی وظیفه ای دارند رو عمل می کنند نه بازی ! اما تیمهای درجه 2 مثل ما که ساختار غیر حرفه ای دارند بازی می کنیم !! یعنی چی ما یاد گرفتیم بگیم باخت ما خب یه بازی و مهم نیست !!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۲۲ تير ۱۳۹۸
تیم ما تیم لحظات سخت نیست !
عدم تمرکز بزرگترین مشکل ما در مسایقات نهائی قهرمانی علتش هم اینه که ما پایه ای در ورزش کار نمی کنیم !!! بازیکنان یاد نمی گیرند برروی خودشان کنترل داشته باشند بیشتر برروی شانس و اتفاق !
تیمهای بزرگ به اینصورت برنامه ریزی می کنند مراحل ابتدائی تمرین / ترکیب / تمرکز مرحله پایانی نتیجه !!
تیم ما از اوا نتیجه آخرش هم عدم تمرکز و حذف ما فقط حریفان رو داریم تقویت می کنیم شدیم خریف تمرینی ! درصورتیکه تیمها ترکیب تیمشون با مادرست می کنن اجازه میدن ما هم یه بازی بی ارزش رو ببریم اما اونجائیکه باید نتیجه بگیریم همیشه بازنده هستیم !! امیدواریم فدراسیون والیبال اول استراتزی تیم تعریف کنه بعد براون اساس مربی بیاره و بازیکن تربیت کنه !!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۵:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
ضمن خسته نباشید به تمام سرو قامتان تیم ملی والیبال کشور عزیزم ایران ، بازی را باختیم واز رفتن به جمع ۴تیم بازموندیم اما به نظرم به جزکمی تجربه وبعضی اشتباهات فردی بازیکنان ، در کل بازی خوبی رو به نمایش گذاشتیم ودر جایی که پیشتر ، مدعیان باسابقه والیبال حتی به جمع ۶ تیم راه نیافتند ، باختمون هم اگر چه حسرت زیادی برای ما وخود بازیکنان داشت اما آبرومندانه بود وبرای هر تیمی در سطح بالای والیبال حریف قدری به حساب می آییم و اگر چه بالا نرفتیم لا اقل تثبیت جایگاه والیبال ایران رو تثبیت کردیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۲ تير ۱۳۹۸
چرا به داور باختیم؟؟؟ ما بخاطر احساسات دو ست و واگذار کردیم بعد هم اگه پایی حضرت پور اون اتفاق نمی افتاد شفعیی بجاش وارد نمی شد عمرا کوکاکولا همچین تعویض میکرد ...
France
محمد
۰۵:۲۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
انصافا ایران در بین تمامی تیم ها ضعیف ترین سرمربی رو داشت , یعنی اگر سرمربی لهستان هم سرمربی ایران بود ایران به عنوان تیم اول میومد تو این مرحله فرقی نداشت چون بازیکنای خوب داشت , ولی خدایی ببینید تو هیچ بازی این تایم استراحت نمیگرفت وقتی تیم حریف رگباری داشت امتیاز میگرفت ! یا اعتراض و بازبینی نمیداد مگه اینکه بازیکنا خودشون اعتراض کنن! همه سرمربی ها به تیمشون اینجوری کمک میکردند ولی این فقط نگاه میکرد ! سرمربی لهستان رو مثلا ببینید ! تو این بازی برزیل که قشنگ دیگه اعصاب گزارشگر هم تو ست 5 خورد شد و حرف دلشو نثار کولاکوویچ کرد ! این کیه اصلا خدایی! اصلا هیچ کمکی به بازیکنا نمیکنه ! ست آخرم بچه ها بهش گفتن درخواست بازبینی بده پای طرف رو خط بوده رفته درخواست بازبینی خطای برخورد تور داده !!! اصلا دیگه معروف نا امید شد !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سرمربی لهستان یکی از بهترین مربیان هست
آخرین اخبار