بیانیه فدراسیون دوچرخه سواری؛

خاتومی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی دوچرخه سواری ندارد

فدراسیون دوچرخه سواری بیانیه‌ای درباره حضور ریحانه خاتومی در مسابقات کشوری منتشر کرد.

خاتومی مشکلی برای شرکت در مسابقات داخلی دوچرخه سواری نداردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی پیش در برخی رسانه‌ها پیرامون مشکلات به وجود آمده در خصوص حضور یکی از دوچرخه سواران خانم به نام ریحانه خاتون در مسابقات لیگ خبری منتشر کردند که فدراسیون دوچرخه سواری به آن واکنش نشان داد و بیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیانیه:

«در سال ۹۵ ریحانه خاتونی دوچرخه سوار کشورمان از سوی کمیته ضد دوپینگ (nado) به علت استفاده از ماده ممنوعه به مدت ۴ سال از حضور در کلیه میادین ورزشی محروم شد و پس از مدتی با توجه به ارائه مستندات و دفاعیات در استیناف، ۴ سال حکم محرومیت او به دو سال محرومیت حضور در مسابقات داخلی و ۴ سال محرومیت از مسابقات بین المللی تغییر یافت.

این نامه در تاریخ ۱۳/۴/۹۷ از فدراسیون پزشکی ورزشی به فدراسیون دوچرخه سواری ارسال گردید و اعلام شد ورزشکار نامبرده تا تاریخ ۲۱/۳/۹۷ از شرکت در مسابقات داخلی محروم بوده و از تاریخ ذکر شده می‌تواند در مسابقات داخلی حضور پیدا کند.

موضوع مورد بحث در جلسه امروز نماینده فدراسیون دوچرخه سواری و فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح شود و تصمیم گرفته شد تا کمیته ضد دوپینگ نیز با ارسال نامه‌ای رسمی از سوی نادوی ایران مطلع گردد.

متاسفانه ارائه برخی گزارشات نادرست به اتحادیه جهانی موجب می‌شود چنین حواشی‌هایی نادرست گریبانگیر رشته دوچرخه سواری و رکابزنان داخلی شود.»


بیشتر بخوانید:

تست دوپینگ دوچرخه سوار کشورمان مثبت شد

قمری: محرومیت دوپینگ سهرابی قطعی نیست

پرتوآذر: هیئت دوچرخه سواری استان فارس دغدغه‌های ورزشی من را به حاشیه برد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار