اخبار ورزشی استان قزوین

از برگزاری مسابقات تنیس روی میز سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در قزوین تا برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی استان

اخبار ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، والیبال و بسکتبال در روز شنبه ۲۲ تیر، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  شنبه شاهد خبر‌هایی از نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان معرفی شدند،سومی والیبالیست‌های نوجوان استان در رقابت‌های کشوری،رقابت‌های بسکتبال نونهالان استان برگزار شد و مسابقات تنیس روی میز بسیج کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در قزوین برگزار شد، هستید.

نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی استان معرفی شدند

در پایان این رقابت‌ها و با برگزاری دور نهم، حسن مهدوی، رضا مهدوی و شاهین جوانی مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

در بخش سریع پدرام دلیری، حسن مهدوی و آیدین نجفی تبار اول تا سوم شدند،غلامرضا امیرپور نفر برتر پیشکسوتان شد و مهدیس مهدوی هم عنوان برتر بانوان را کسب کردند.

خانه شطرنج میزبان این رقابت ها بود.

سومی والیبالیست‌های نوجوان استان در رقابت‌های کشوری

در پایان رقابت‌های والیبال قهرمانی دسته دو نوجوانان کشور، تیم استان با نتیجه ۳ بر ۲ تیم یزد را از پیش روی برداشت و بعنوان سوم دست یافت،کاشان میزبان با این رقابت بود.

رقابت‌های بسکتبال نونهالان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها تیم تاکستان قهرمان شد، تیم‌های قزوین و البرز هم عنوان دوم و سوم را کسب کرند تاکستان میزبان این رقابت‌ها بود.

مسابقات تنیس روی میز بسیج کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در قزوین برگزار شد

در پایان اولین دوره این رقابت‌ها و در بخش انفرادی چمنی از خراسان جنوبی، کاردانی از کردستان و رضا کریمیان از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اول تا سوم شدند و در بخش بانوان هم مژگان عالی پور و بهاره حاجی زاده از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اول و دوم شدند و ملیحه حیدری از استان قزوین به مقام سوم دست یافت.

در بخش تیمی هم، کردستان قهرمان شد و تیم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نایب قهرمان شد و تیم‌های قزوین و اصفهان هم به مقام سوم مشترک رسیدند.

این مسابقات با شرکت ۲۰ تیم و ۶۵ ورزشکار در ۲ بخش تیمی و انفرادی در خانه تنیس روی میز قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار