استاندار یزد:

وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان یزد ضروری است

استاندار یزد گفت: وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان که پاسخگو سوالات و ابهامات واحد‌های تولیدی و صادرکنندگان باشند ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد، یکی از الزامات را حضور نماینده‌ای از بانک مرکزی در یزد دانست و گفت: زمانی که نماینده‌ای از بانک مرکزی در یزد حضور داشته باشد می‌تواند بسیاری از ابهامات را رفع و نسبت به حل مشکلات آن‌ها نیز اقداماتی را انجام دهد.

طالبی با بیان اینکه در استان نمایندگانی در بخش خصوصی داریم که هر کدام در سطح کشوری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، گفت: درخواست ما از بانک مرکزی این است که ضمن مورد پیگیری و پاسخ قرار دادن موارد طرح شده در جلسه، فضایی فراهم کنند که سرمایه گذاران بتوانند دیدگاه‌های خود را به صورت مبسوط بیان که منجر به سیاست گذاری‌هایی شود که بسیاری از ابهامات و مشکلات را پاسخ دهد.

وی با اشاره به مکاتباتی در خصوص برخی مشکلات با بانک مرکزی بیان کرد: موارد خاصی که انتظار می‌رود به صورت ویژه به آن نگاه و مشکلات آن‌ها برطرف شود، ولی استناد آن‌ها به بخشنامه و دستور العمل‌هایی که قدرت مانوری ندارد نمی‌تواند برخی از مشکلات موردی را برطرف سازد و انتظار است که مکانیزمی در بانک مرکزی طراحی شود که با یکسری از اختیارات خاص به مواردی که به صورت موردی با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند رسیدگی کنند.

طالبی خاطرنشان کرد: بانک مرکزی یکی از مواردی که می‌تواند مورد توجه خود قرار دهد، ایجاد مکانیزمی برای تصمیم گیری در خصوص موارد خاص است.

انتهای پیام/ غ

وجود یک نماینده از بانک مرکزی در استان که پاسخگو سوالات واحد‌های اقتصادی باشد ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار